Ontzettend leuk en interessant onderwerp. Volgens mij staat er alleen een foutje in, want ik ga ervanuit dat je betacam bedoelde. Daarvan is er heel veel van in het archief. . Betamax was een consumentenformat, en vrijwel niet gebruikt. Misschien nog wel U-Matic, maar toch..