Vanuit mijn internetprovider heb ik een Fritzbox 7560 als router. Ze vragen hier 2,50 per maand huur voor.
Deze is EOL volgens de fabrikant, krijgt geen updates meer, en daarom heb ik contact met ze opgenomen, om een nieuw modem te vragen.
Ik zal de tenenkrommende discussie met hun servicedesk (eerste via Whatsapp, daarna telefonisch) hier niet in zetten, maar de samenvatting is:
Ik kan wel een nieuw modem krijgen, maar die komt dan met een monteur (opsturen van het modem doen ze niet), kosten: 65euro per half uur. Ik heb dit geweigerd en gezegd dat ik dit kosteloos wil. Het is nu geëscaleerd als klacht van mij uit. Volgens hen voldoet het modem aan de EU richtlijnen en is volledig veilig. Deze richtlijnen konden ze me echter niet doen toekomen.
Heb ik hier nou een punt, of ben ik maar een zeurkous, zoals ik merk dat de klantenservice mij hierin vindt?
Deze is EOL volgens de fabrikant, krijgt geen updates meer, en daarom heb ik contact met ze opgenomen, om een nieuw modem te vragen.
Ik zal de tenenkrommende discussie met hun servicedesk (eerste via Whatsapp, daarna telefonisch) hier niet in zetten, maar de samenvatting is:
Ik kan wel een nieuw modem krijgen, maar die komt dan met een monteur (opsturen van het modem doen ze niet), kosten: 65euro per half uur. Ik heb dit geweigerd en gezegd dat ik dit kosteloos wil. Het is nu geëscaleerd als klacht van mij uit. Volgens hen voldoet het modem aan de EU richtlijnen en is volledig veilig. Deze richtlijnen konden ze me echter niet doen toekomen.
Heb ik hier nou een punt, of ben ik maar een zeurkous, zoals ik merk dat de klantenservice mij hierin vindt?
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
:strip_exif()/f/image/HdV0JVvFocrKVRB7rNRQwQDL.jpg?f=fotoalbum_large)