Pricewatch sorteert telkens op meest bekeken

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

Vraag

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-06 21:03

Digistorm

ex-demo scener

Topicstarter
Sinds een tijdje sorteert de pricewatch op meest bekeken, zelfs in bookmarks die ik van eerdere searches heb gemaakt en zelfs als ik een product heb aangeklikt en met back ben teruggegaan naar het overzicht. Dit is erg verwarrend en vermoeiend. Dit heeft altijd gewerkt als verwacht, waarom gaat de pagina nu ineens elke keer pedant terug naar sorteren op meest bekeken?

Mijn computer is een Macbook Pro M1, OS is macOS 26, browser is Chrome. Hetzelfde gebeurt in Safari, ook in iOS.

Hier stond achterhaalde informatie…

Beste antwoord (via Digistorm op 20-06-2026 14:28)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Digistorm en @XpanD Lijkt heel sterk op deze bug: Sortering wordt niet onthouden by refresh. Daar heeft de devver ook gereageerd, zo te zien nog zonder oplossing. Ik verplaats dit topic ook naar Stoute Bugs, kunnen ze daar beoordelen of dit inderdaad dezelfde oorzaak heeft of niet :)

Alle reacties

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:03
Ik zie het hier ook, Firefox in zowel W10 als Fedora Linux. Geloof dat het woensdag of donderdag begon, maar weet dat niet 100% zeker meer.

Acties:
  • Beste antwoord

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Digistorm en @XpanD Lijkt heel sterk op deze bug: Sortering wordt niet onthouden by refresh. Daar heeft de devver ook gereageerd, zo te zien nog zonder oplossing. Ik verplaats dit topic ook naar Stoute Bugs, kunnen ze daar beoordelen of dit inderdaad dezelfde oorzaak heeft of niet :)

• Marvellanius
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-06 13:22

Marvellanius

Devver
Glaanie had inderdaad gelijk, deze bug lijkt ook opgelost door de fix voor de eerder gemelde sorterings-bug, welke vandaag nét voor 12en live gezet is :)

Dit topic is gesloten.