Ik kan geen berichten sturen via de whatsapp app op telefoon

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Niels1304
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 19-06 21:15
Ik kan al meer dan een week geen berichten meer versturen op mijn telefoon. Als ik een bericht probeer te verzenden, verschijnt er een rood uitroepteken naast het bericht. Er staat dan dat het bericht niet kon worden verzonden.

Je zou dus denken dat het een wifi-probleem is. Maar ik kan wél berichten ontvangen en mensen bellen. En als ik mijn telefoon verbind met de desktop-app van WhatsApp, kan ik wél berichten versturen. Ik heb ook geprobeerd in te loggen met mijn WhatsApp-account op de telefoon van een vriend, en ook daarvandaan kan ik berichten versturen.

Ik heb alles geprobeerd wat ik kan bedenken om dit op te lossen. Wat ik tot nu toe heb geprobeerd: 1. Gecontroleerd of ik verbonden ben met wifi 2. Gecontroleerd op updates 3. De app opnieuw geïnstalleerd 4. Cache geleegd 5. Mijn hele telefoon gereset. SIM-kaart opnieuw geplaatst. Ik heb ook meerdere keren contact opgenomen met de WhatsApp-support, maar ik krijg geen contact met een echt persoon. Alleen de AI antwoordt, en die is totaal niet behulpzaam. Elke hulp wordt enorm gewaardeerd! 🙏