Hue lamp komt na opnieuw aan heel zacht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• walberg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-06 18:11
Mijn vraag
...

Ik heb een 3 fase spanningrail met daarop 4 lival armaturen met hue gu10 lampen.
Ik heb een van deze lampen gekoppeld met een hue afstandbediening, Ik heb de hue app en ook Home Assistant met Hue geinstalleerd.

Helaas na uitzetten en daarna weer aanzetten gaat de lamp heel zacht en oranje branden, door welke instelling komt dit?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Home Assistant

Hue app

Alle reacties

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
walberg schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 17:40:
Mijn vraag
...

Ik heb een 3 fase spanningrail met daarop 4 lival armaturen met hue gu10 lampen.
Ik heb een van deze lampen gekoppeld met een hue afstandbediening, Ik heb de hue app en ook Home Assistant met Hue geinstalleerd.

Helaas na uitzetten en daarna weer aanzetten gaat de lamp heel zacht en oranje branden, door welke instelling komt dit?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Home Assistant

Hue app
Ga eens in de app naar je lights (in de kamer of zone en klik op het 3-puntjes menu links bovenin en kies ‘light settings’ en dan ga je naar de Power on settings. Wat staat daar? Tip: screenshot en leg uit wat je daar verwacht.

Bij mij: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lpAuuTLcqCdXYz72_6pd7bk84ek=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BPM3eCCvrCgcsGDmrQgZ1Rpu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Boeryepes op 19-06-2026 19:17 ]

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.