Hallo allemaal,
Ik heb een nieuwe televisie geïnstalleerd (LG OLED C5), maar ik ontvang niet alle zenders en het beeld hapert vaak: (geen blokjes maar stilstaan voor een paar seconden om vervolgens weer verder te gaan)
Heeft iemand een idee waar dat 'm in kan zitten?
Bij de instellingen van de TV kan ik niet QAM modulatie en symboolsnelheid aanpassen. Alleen netwerk id (5555) en frequentie kan ik invoeren (162000)
Sowieso moest ik de locatie voor installatie instellen op Duitsland of Luxemburg, zie https://www.jonaz.nl/veelgestelde-technische-vragen/ mijn nieuwe TV kan geen zenders vinden.
Dat begrijp ik niet helemaal, want met het instellen van deze parameters zou het toch voldoende moeten zijn? Waarom niet op NL laten staan?
Ik heb een nieuwe televisie geïnstalleerd (LG OLED C5), maar ik ontvang niet alle zenders en het beeld hapert vaak: (geen blokjes maar stilstaan voor een paar seconden om vervolgens weer verder te gaan)
Heeft iemand een idee waar dat 'm in kan zitten?
Bij de instellingen van de TV kan ik niet QAM modulatie en symboolsnelheid aanpassen. Alleen netwerk id (5555) en frequentie kan ik invoeren (162000)
Sowieso moest ik de locatie voor installatie instellen op Duitsland of Luxemburg, zie https://www.jonaz.nl/veelgestelde-technische-vragen/ mijn nieuwe TV kan geen zenders vinden.
Dat begrijp ik niet helemaal, want met het instellen van deze parameters zou het toch voldoende moeten zijn? Waarom niet op NL laten staan?