Ik heb een Tp link Deco XE75 pro wifi set aangesloten achter het provider modem. Een set van 3. Alle instructies gevolgd om deze aan te sluiten en het wifi bereik door het hele huis is perfect. Het wifi signaal van het provider modem heb ik uitgezet.
Het probleem is nu dat de internetsnelheid via wifi heel traag is en niet boven de 8mbps uitkomt. Zowel down als upload. Alles wat bedraad is aangesloten op de Deco's heeft wel de volle snelheid.
Ik heb al vanalles met de instellingen geprobeerd. De Deco's als router of access point in te stellen. Deze verplaatst naar een andere plekken in huis. Het mag niet baten. Haal ik ze er tussenuit en maak weer verbinding met de wifi van het provider modem is de wifi snelheid wel goed.
Wat zie ik over het hoofd en hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Het probleem is nu dat de internetsnelheid via wifi heel traag is en niet boven de 8mbps uitkomt. Zowel down als upload. Alles wat bedraad is aangesloten op de Deco's heeft wel de volle snelheid.
Ik heb al vanalles met de instellingen geprobeerd. De Deco's als router of access point in te stellen. Deze verplaatst naar een andere plekken in huis. Het mag niet baten. Haal ik ze er tussenuit en maak weer verbinding met de wifi van het provider modem is de wifi snelheid wel goed.
Wat zie ik over het hoofd en hoe zou ik dit kunnen oplossen?