Onze dochter, 12 jaar, moet waarschijnlijk een beugel. Zijn we verder niet voor aanvullend verzekerd.
Dinsdag is ze voor een intake geweest en een dag later voor periodieke controle.
Vandaag ontving ik, voor het eerst ooit, een factuur voor beide dagen. De kosten van de intake begrijp ik, dat zal waarschijnlijk aanvullend pas verzekerd zijn maar die van de periodieke controle hebben ze ook gefactureerd.
Is mijn denkwijze juist dat de behandelingen van 17-06 gewoon voor ons kosteloos zouden moeten zijn? De C002 is gewoon de doodnormale controle, daar heb ik in die afgelopen jaren nog nooit een factuur van gezien terwijl ze die halfjaarlijks gewoon kreeg.
Dinsdag is ze voor een intake geweest en een dag later voor periodieke controle.
Vandaag ontving ik, voor het eerst ooit, een factuur voor beide dagen. De kosten van de intake begrijp ik, dat zal waarschijnlijk aanvullend pas verzekerd zijn maar die van de periodieke controle hebben ze ook gefactureerd.
Is mijn denkwijze juist dat de behandelingen van 17-06 gewoon voor ons kosteloos zouden moeten zijn? De C002 is gewoon de doodnormale controle, daar heb ik in die afgelopen jaren nog nooit een factuur van gezien terwijl ze die halfjaarlijks gewoon kreeg.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC