Na 3 jaar zijn mijn standaard meegeleverde abonnementen verlopen. Op zich geen probleem, maar je kan nu bij het zoeken naar een laadpunt geen restricties meer ingeven, bv een snellader van minimaal 175kw, waardoor je alle laadpunten te zien krijgt, deze hele functie is dus praktisch nutteloos geworden.
Ook merk ik dat als ik een route heb en ik klik op de details waarin je ziet wat je nog over hebt als je op de bestemming bent, dit echt voor geen meter meer klopt. Bv als je op 65% van de accu zit en je moet nog 30 km dan zou die waarschijnlijk ergens rond de 60% moeten zitten, maar hij geeft dan 31% aan. Niet een beetje er naast, maar volledig. Ook een voorbeeld waar ik rond de 35% zou zijn als ik thuis zou komen, maar volgens BWM zou dat 9% zijn. Geen idee waar dit aan ligt, maar systeem is echt van de kaart zo nu en dan ;-)
Ook merk ik dat als ik een route heb en ik klik op de details waarin je ziet wat je nog over hebt als je op de bestemming bent, dit echt voor geen meter meer klopt. Bv als je op 65% van de accu zit en je moet nog 30 km dan zou die waarschijnlijk ergens rond de 60% moeten zitten, maar hij geeft dan 31% aan. Niet een beetje er naast, maar volledig. Ook een voorbeeld waar ik rond de 35% zou zijn als ik thuis zou komen, maar volgens BWM zou dat 9% zijn. Geen idee waar dit aan ligt, maar systeem is echt van de kaart zo nu en dan ;-)