Mijn vraag
Ik heb een sotm sms200neo overgenomen. Geen klagen over geluidskwaliteit (superb) maar hij loopt steeds vast. Zomaar midden in een playlist of bij het wisselen van muziek. Het enige wat helpt is stroom eraf en weer aan zetten.
Van alle opties op de sms200 gebruik ik LMS/ squeezelite. De sms200 is bedraad verbonden met de router (ik weet niet of wifi wel kan overigens) en ik heb geen problemen met andere devices verbonden met internet
Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Ik heb een sotm sms200neo overgenomen. Geen klagen over geluidskwaliteit (superb) maar hij loopt steeds vast. Zomaar midden in een playlist of bij het wisselen van muziek. Het enige wat helpt is stroom eraf en weer aan zetten.
Van alle opties op de sms200 gebruik ik LMS/ squeezelite. De sms200 is bedraad verbonden met de router (ik weet niet of wifi wel kan overigens) en ik heb geen problemen met andere devices verbonden met internet
Wat zou de oorzaak kunnen zijn?