Vraag

• zerotje
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 18-06 14:43
Dag Tweakers! Hier een redelijke noob...

Linksonderin mijn beeldscherm staat een (fout)code ondersteboven. Het zegt: TFAE761.
Deze foutcode is zichtbaar in alle Smart Menu's, het is niet input gerelateerd, zonder hdmi of display kabel in het scherm is het nog steeds aanwezig.
...

Samsung G70D met up-to-date Software (bewust blijven updaten tot het niet meer kon)
...

Ik heb reeds factory reset gegeven, en Copilot gaf wat willekeurige combinaties om met de D-Pad uit te voeren, dat lukte ook niet tot dusver in ieder geval.
...

Ik ben iedereen alvast eeuwig dankbaar, ik heb het net nieuw aangeschaft... :( _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Alle reacties

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:31
Een snelle zoek geeft aan dat het in principe een debug foutcode is. Indien je de standaard dingen via de snelle zoek hebt uitgevoerd zou mijn eerste gedacht zijn update de firmware van de monitor.

Dus zoek even op hoe je dat doet voor dit model, voer dit door en kijk wat er gebeurd. Als de debug code dan nog steeds aanwezig is neem contact op met Samsung of retourneer het scherm als basis plan van aanpak.

• zerotje
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 18-06 14:43
Hi TopsNL dat maakt mij heel verdrietig, hopelijk is er toch nog een toetsencombinatie die wel gaat werken.