[Flash] Executable weer editten ??

Pagina: 1
Acties:

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 10:10
Na een zoek door de search heb ik niet kunnen vinden wat ik zoek.

Het zit zo. Ik heb een .exe bestand gekregen met daarin een flash filmpje. Nu wil ik een aantal teksten in dit filmpje iets aanpassen.

Bestaat er een mogelijkheid om dit exe bestand weer terug te converteren naar .swf of een ander formaat die ik met Flash 5 weer kan editten?

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

nope niet op legale wijze iig (en illegaal ook niet :))

Don't mind Rick

• Digihelp ®
Is er geen enkel programma die dit kan?
Als je het van .swf naar exe kan maken, dan zou het toch ook andersom moeten kunnen?

Tenminste ik neem aan dat het exe bestand gewoon bestaat uit een soort player en een geintegreerde swf file?

Is niemand hier ooit mee bezig geweest?

• Artwido
  • Laatst online: 19-09 20:21
Je hebt wel zoiets als SWF Files Deprotector of iets dergelijks. Die kun je vinden met Astalavista.

Misschien dat je het daarmee kunt?

• rickmans
  • Niet online

rickmans

twittert

Op vrijdag 21 september 2001 14:29 schreef Artwido het volgende:
Je hebt wel zoiets als SWF Files Deprotector of iets dergelijks. Die kun je vinden met Astalavista.

Misschien dat je het daarmee kunt?
Is dat niet illegaal >:), swfjes en exes zijn totaal verschillend exe is in principe geen gangbare extentie voor Flash

Don't mind Rick

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Op vrijdag 21 september 2001 13:03 schreef rickmans het volgende:
nope niet op legale wijze iig (en illegaal ook niet :))
Niet op legale wijze inderdaad.. er zijn wel tools om weer de source terug te krijgen. (erg leerzaam soms..)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

nou, volgens mij zijn er erg veel mensen die het erg interessant zouden vinden om andermans .swf's te "hacken" (ik zelf ook wel hoor!) maar is het niet zo dat, zelfs als ZOU je een 'swf kunnen kraken (want daar heb je het over) dat je er echt geen enkele wijs uit zou kunnen worden? Ik heb hier ooit wel iets over gelezen, maar ik denk dat het echt een brij wordt. van wat ooit "tekst" was is nu denk ik niet veel meer over...is allemaal code geworden denk ik

• rickmans
  • Niet online

rickmans

twittert

Op vrijdag 21 september 2001 14:57 schreef lombdude het volgende:
nou, volgens mij zijn er erg veel mensen die het erg interessant zouden vinden om andermans .swf's te "hacken" (ik zelf ook wel hoor!) maar is het niet zo dat, zelfs als ZOU je een 'swf kunnen kraken (want daar heb je het over) dat je er echt geen enkele wijs uit zou kunnen worden? Ik heb hier ooit wel iets over gelezen, maar ik denk dat het echt een brij wordt. van wat ooit "tekst" was is nu denk ik niet veel meer over...is allemaal code geworden denk ik
als je swfjes import in flash krijg je nooit de fla terug die je had, kortom volstrekt nutteloos als je er wat van leren. ik adviseer http://www.flashkit.com als je wat wilt leren.

Don't mind Rick

Verwijderd

dat bedoel ik rickmans, 't wordt nooit meer zoals het was... een .fla is geen .swf .
desalniettemin zou ik sommige dingen die ik op sites zie maar wat graag jatten :) maar ja...terug naar de boeken maar weer...

• rickmans
  • Niet online

rickmans

twittert

Op vrijdag 21 september 2001 15:09 schreef lombdude het volgende:
dat bedoel ik rickmans, 't wordt nooit meer zoals het was... een .fla is geen .swf .
desalniettemin zou ik sommige dingen die ik op sites zie maar wat graag jatten :) maar ja...terug naar de boeken maar weer...
He gelukkig ik dacht al dat we illegaal bezig gingen zijn *D

Don't mind Rick

Verwijderd

wat? illegaal? wij? hier? :)

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Tsss.. voor educatieve doel-einden : "Macromedia action script viewer"

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

ieder z'n eigen methode :)

• Artwido
  • Laatst online: 19-09 20:21
Ik jat ook graag andermans scripts, html, java noem maar op.
Gewoon om te zien hoe diegene het heeft gemaakt en er dus van te leren.
Op deze manier heb je het vaak sneller door dan dat je het uit boeken moet uitpluizen.

• Digihelp ®
In ieder geval bedankt voor alle reacties.
Jammer dat er geen makkelijke legale methode is.

• rickmans
  • Niet online

rickmans

twittert

Op vrijdag 21 september 2001 17:52 schreef los_joost het volgende:
In ieder geval bedankt voor alle reacties.
Jammer dat er geen makkelijke legale methode is.
hoho die is er wel, gewoon even contact opnemen met degene die het filmpje gemaakt heeft en vriendelijk vragen of je de fla mag hebben :)

Don't mind Rick

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:20
ipc moetet niet zo heel moeilijk zijn, een .exe flash filmpje is gwoon de .swf met de fla-player draan vast: je zou het eruit kunnen halen met een programma (gekke mensen genoeg op het internet ;)) en de .swf kan je un-protecten door een bit om te zetten (kan ff nie vinde de hoeveelste bit, en nee tis niet geëncrypt).
daarna kan je het importeren in flash en alle blokken exploden want tis dan niet meer geoptimaliseerd maar tis wel mogelijk om alles te wijzigen dan

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 13:02 schreef los_joost het volgende:
Na een zoek door de search heb ik niet kunnen vinden wat ik zoek.

Het zit zo. Ik heb een .exe bestand gekregen met daarin een flash filmpje. Nu wil ik een aantal teksten in dit filmpje iets aanpassen.

Bestaat er een mogelijkheid om dit exe bestand weer terug te converteren naar .swf of een ander formaat die ik met Flash 5 weer kan editten?
Als jij dat filmpje hebt gekregen van iemand, dan kan die gene dat toch voor jouw doen?
Echt een beetje een raar verhaal......ik zou wel oppassen dat je de algemeen geldende auteurs rechten niet schend.

En voor al die mensen die hier de urls van dat soort progjes posten; denk goed aan de reden waarom dat soort progjes bestaan in relatie tot wat de topicstarter wil...

B-Top.
Pagina: 1