30gb met 1kb afronding, of 40gb met 100kb afronding?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• goosetapo
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 18-06 08:25
hallo allen, ik ben benieuwd wat de betere keuze is, hoeveel een android apparaat aan de inflatie van sessiekosten kwijt is per maand. De prijzen voor deze simonly's zijn ongeveer hetzelfde per maand.

Lebara en youfone hanteren 100kb afronding, simyo 1kb. Het moet kpn zijn, vodafone werkt op mijn locatie erg slecht.

Beste antwoord (via goosetapo op 18-06-2026 07:28)

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:57
Dat ligt er toch ook aan wat je doet?
Scroll ik door reddit of facebook dan is dat afgerond altijd vele malen 100kb en maakt het niet zoveel uit.
Maar communiceer je ook via ICQ en stuur je iedere 10 minuten een korte tekst dan is 1kb al veel.
Ik zou ook benieuwd zijn naar welke tijd een data sessie wordt gesloten en afgerond. Stel dat ze dat 1x per uur doen dan is 100kb niet zo erg.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:57
Dat ligt er toch ook aan wat je doet?
Scroll ik door reddit of facebook dan is dat afgerond altijd vele malen 100kb en maakt het niet zoveel uit.
Maar communiceer je ook via ICQ en stuur je iedere 10 minuten een korte tekst dan is 1kb al veel.
Ik zou ook benieuwd zijn naar welke tijd een data sessie wordt gesloten en afgerond. Stel dat ze dat 1x per uur doen dan is 100kb niet zo erg.

• goosetapo
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 18-06 08:25
Ja wellicht, maar ik ga er eigenlijk van uit dat een android apparaat niet de gehele tijd datasessies opent en sluit, tientallen keren per minuut (uiteraard wanneer geen wlan verbonden us)

Ik heb daarom geen idee wat het verschil in de praktijk gaat zijn.