ik heb net de intel kaartje binnen ,en men snelheid is heel laag .snap niet helemaal waarom
men media pc heeft de intel 200 wifi met van die plak antennes daar haal ik 300
op men pc haal ik maar 90 en upload 80 ,modem is wifi 6 ,wat gek is dat ik op men tel ineens niet hoger dan 50 kom eerst ook rond de 300
ik heb de slaap stand van de wifi uitgezet bij de andere settings heb ik n/ac/ax wireless mode 2 802 11n gekozen ,als ik ax of ac kies dan is de snelheid nog lager ! drivers zijn up to date
pc staat op max prestatie geen slaap stand niks
modem resetten heb ik nog niet gedaan ,ik heb volle streepjes , iemand een idee of meschien beter toch de ax200 kopen ,ik heb deze ax210 van ali gekocht dat is zoon m2 kaartje ,bluetooth werkt prima
er zitten 2 kabels bij denk 1 voor wifi en 1 voor bluetooth maakt het wat uit waar je die inprikt in die kleine pinnetjes ? meschien omdraaien
men media pc heeft de intel 200 wifi met van die plak antennes daar haal ik 300
op men pc haal ik maar 90 en upload 80 ,modem is wifi 6 ,wat gek is dat ik op men tel ineens niet hoger dan 50 kom eerst ook rond de 300
ik heb de slaap stand van de wifi uitgezet bij de andere settings heb ik n/ac/ax wireless mode 2 802 11n gekozen ,als ik ax of ac kies dan is de snelheid nog lager ! drivers zijn up to date
pc staat op max prestatie geen slaap stand niks
modem resetten heb ik nog niet gedaan ,ik heb volle streepjes , iemand een idee of meschien beter toch de ax200 kopen ,ik heb deze ax210 van ali gekocht dat is zoon m2 kaartje ,bluetooth werkt prima
er zitten 2 kabels bij denk 1 voor wifi en 1 voor bluetooth maakt het wat uit waar je die inprikt in die kleine pinnetjes ? meschien omdraaien
[ Voor 8% gewijzigd door scroeffie op 17-06-2026 15:30 ]