Ik heb een MLLSE G2 Pro Mini-pc waarop ik Home Assistant wil installeren.
Ik heb echter een probleem wanneer ik probeer het BIOS te openen: het scherm blijft leeg. De pc start normaal op in Windows, maar wanneer ik probeer het BIOS te openen, is er geen weergave.
Ik heb F2, Del geprobeerd, opgestart in herstel enz., maar het scherm blijft leeg. Ik heb ook geprobeerd het scherm te koppelen via verschillende HDMI- en DP-poorten. Toen ik een keer tussen poorten schakelde, flitste het BIOS-display even aan, maar werd toen weer leeg.
Als je online kijkt, kan het een probleem zijn met de Intel-graphics (versnelde graphics). Weet iemand hoe ik het BIOS-scherm kan weergeven? Bedankt
Ik heb echter een probleem wanneer ik probeer het BIOS te openen: het scherm blijft leeg. De pc start normaal op in Windows, maar wanneer ik probeer het BIOS te openen, is er geen weergave.
Ik heb F2, Del geprobeerd, opgestart in herstel enz., maar het scherm blijft leeg. Ik heb ook geprobeerd het scherm te koppelen via verschillende HDMI- en DP-poorten. Toen ik een keer tussen poorten schakelde, flitste het BIOS-display even aan, maar werd toen weer leeg.
Als je online kijkt, kan het een probleem zijn met de Intel-graphics (versnelde graphics). Weet iemand hoe ik het BIOS-scherm kan weergeven? Bedankt