Amerika gebruikte Grok om 2000 raketten op Iran af te vuren

Pagina: 1
Acties:

  • Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Artikel: nieuws: Amerika gebruikte Grok om 2000 raketten op Iran af te vuren
Auteur: @Imre Himmelbauer

Reacties onder dit artikel vliegen inmiddels redelijk uit de bocht omdat er veel aannames worden gedaan.

De eerste regel in dit artikel lijkt hier helaas niet echt bij te helpen omdat het anders in elkaar lijkt te zitten.

Zie mijn reactie onder het artikel voor details:
Stukfruit in 'Amerika gebruikte Grok om 2000 raketten op Iran af te vuren'

Dat zit wel Schnorr.


  • Imre Himmelbauer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 19-06 21:05

Imre Himmelbauer

Redacteur
Je het wel gelijk. Het gaat niet om de chatbot, maar de onderliggende architectuur. Dat zal ik in het artikel aanpassen. Dank voor je scherpe blik!