DigiD-leverancier Solvinity gaat in beroep tegen verbod…

Pagina: 1
Acties:

  • L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-06 16:47
Artikel: nieuws: DigiD-leverancier Solvinity gaat in beroep tegen verbod Amerikaanse o...
Auteur: @Imre Himmelbauer
Ik zie staan:

– samen met de overheid –

Die streepjes voelen zo ontzettend AI. Waar staan die streepjes op je toetsenbord? Nergens toch? Tweakers heeft eerder aangegeven geen AI te gebruiken voor artikelen. Maar dit voelt toch niet helemaal als een menselijk artikel.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl


  • L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-06 16:47
My bad. Dit was een quote. Issue ligt bij NRC.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl


  • Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Omdat wij dit teken buiten citaten ook met enige regelmaat gebruiken, licht ik dit nog even toe. Dit is het gedachtestreepje, een normaal teken dat al decennia vóór de intrede van llm's breed in gebruik was.

Doordat die modellen dat teken (en het kastlijntje —) een tijd veelvuldig hebben ingezet, zijn sommige mensen extra gevoelig geworden voor het teken. Wij zijn het gedachtestreepje niet meer of minder gaan gebruiken en blijven dat doen zoals altijd.