Ik ga binnenkort weer naar het circuit met mijn Golf Gti voor wat sportief rijden maar ik ben best wel bang voor pech. Vorige keer schoot de motor plots in de noodloop door oververhitting. Dat was echt balen op een mooie sport dag
Nu wil ik zelf thuis wat onderdelen vervangen om dit te voorkomen. Raden jullie aan om een grotere radiator te monteren of ligt het vaker aan de waterpomp bij deze wagens? Ik vervang sowieso de koelvloeistof en de thermostaat.
Alle tips voor onderhoud en upgrades voor circuitgebruik zijn heel erg welkom. Ik sta liever niet nog een keer met een kapotte motor langs de baan
Nu wil ik zelf thuis wat onderdelen vervangen om dit te voorkomen. Raden jullie aan om een grotere radiator te monteren of ligt het vaker aan de waterpomp bij deze wagens? Ik vervang sowieso de koelvloeistof en de thermostaat.
Alle tips voor onderhoud en upgrades voor circuitgebruik zijn heel erg welkom. Ik sta liever niet nog een keer met een kapotte motor langs de baan