Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."
Vorig jaar verkocht aan die Amerikaanse youtuber ja, maar officieel nog in Roosendaal: nieuws: Youtuber Perifractic is officieel eigenaar van Commodore nu financiering rond is
Of is het dan daarna verhuisd?!
Of is het dan daarna verhuisd?!
De naam rechten liggen bij een Amerikaan. Dus ik denk dat de meeste mensen het nu als een amerikaans bedrijf zullen zien. Wat er nog in roosendaal zit??? Maar die mensen hebben geen rechten op de naam dus zullen toch ook niet de personen zijn die de telefoon uitbrengen? Of hebben we nu twee commoderes
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."
https://commodore.net/contact-us/
Registered Office
8 The Green, Suite A
Dover, Kent, DE 19901, USA
Anders had hier toch ook wel Nederland bij gestaan?
Registered Office
8 The Green, Suite A
Dover, Kent, DE 19901, USA
Anders had hier toch ook wel Nederland bij gestaan?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.