Commodore kondigt flipphone aan die Sailfish draait en…

Pagina: 1
Acties:

  • bzuidgeest
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 12:40
Artikel: nieuws: Commodore kondigt flipphone aan die Sailfish draait en Android-apps
Auteur: @JaspB

Commodore zit niet meer in Nederland. Vorig jaar verkocht aan US youtube perifractic.

Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."


  • JaspB
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-06 22:15

JaspB

Nieuwsredacteur
Vorig jaar verkocht aan die Amerikaanse youtuber ja, maar officieel nog in Roosendaal: nieuws: Youtuber Perifractic is officieel eigenaar van Commodore nu financiering rond is

Of is het dan daarna verhuisd?!

  • bzuidgeest
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 12:40
De naam rechten liggen bij een Amerikaan. Dus ik denk dat de meeste mensen het nu als een amerikaans bedrijf zullen zien. Wat er nog in roosendaal zit??? Maar die mensen hebben geen rechten op de naam dus zullen toch ook niet de personen zijn die de telefoon uitbrengen? Of hebben we nu twee commoderes :)

Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."


  • SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://commodore.net/contact-us/

Registered Office
8 The Green, Suite A
Dover, Kent, DE 19901, USA

Anders had hier toch ook wel Nederland bij gestaan?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.