Hey hallo! Ik kom zelf vanuit het LG WebOS milieu. Van 42 naar 49 inch LCD en toen de overstap naar een 55" OLED. Die is inmiddels weer een paar jaar oud, verhuizing staat voor de deur en we zitten straks minimaal 5 meter van het scherm af, dus we zijn aan het kijken naar wat groters. OLED is daarbij schier onbetaalbaar, want volgens iemand bij de Coolblue winkel en ook bij de MediaMarkt moeten we toch op z'n minst 75" daarvoor doen, want anders wordt het te klein. Dan kom je al snel bij TCL-TV's uit. Zeker ook omdat je dan in elk geval een relatief recente Google TV-televisie krijgt, wat toch het meest diverse platform is. Ik heb ook naar Hisense gekeken en naar Samsung, maar van zowel VIDAA als Tizen krijg ik de kriebels.
Het budget is pakweg 1500 euro (tenminste, meer mag ik van mijn vrouw niet uitgeven), dus ik zit te kijken naar de TCL 75RM7L Zwart en de TCL 75C89L Zwart (die laatste krijg ik dus denk ik niet over de bühne). De TCL 75A400U Zwart valt af, vanwege het lagere aantal dimming zones. Dus eigenlijk kijk ik alleen maar naar de TCL 75RM7L Zwart. Iemand ervarin gmee?
Het budget is pakweg 1500 euro (tenminste, meer mag ik van mijn vrouw niet uitgeven), dus ik zit te kijken naar de TCL 75RM7L Zwart en de TCL 75C89L Zwart (die laatste krijg ik dus denk ik niet over de bühne). De TCL 75A400U Zwart valt af, vanwege het lagere aantal dimming zones. Dus eigenlijk kijk ik alleen maar naar de TCL 75RM7L Zwart. Iemand ervarin gmee?
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh