Artikel: review: Noctua's eerste aio-waterkoelers NL-LC1 - Heel stil en ook nog goed ...
Auteur: @willemdemoor
Hoi.
Ergens onstond een (wellicht wat offtopic) een kleine discussie over het gebruik van de woorden "op afstand" in de pluspunten van de aio cooler.
Om de reactie sectie niet verder te vervuilen, ben ik hierover via dm met iemand hier nog even op ingegaan.
Ik heb daarbij een link gevonden met een korte uitleg: https://www.ensie.nl/woor...r-taalgebruik/afstand-met
Waarop er nog een mooi antwoord/toevoeging volgde van de andere Tweaker in de dm:
Auteur: @willemdemoor
Hoi.
Ergens onstond een (wellicht wat offtopic) een kleine discussie over het gebruik van de woorden "op afstand" in de pluspunten van de aio cooler.
Om de reactie sectie niet verder te vervuilen, ben ik hierover via dm met iemand hier nog even op ingegaan.
Ik heb daarbij een link gevonden met een korte uitleg: https://www.ensie.nl/woor...r-taalgebruik/afstand-met
Waarop er nog een mooi antwoord/toevoeging volgde van de andere Tweaker in de dm:
Puur uit intresse zie ik graag uw antwoord tegemoet.Het woord met signaleert in dit geval een maat of hoeveelheid. Je geeft ermee aan hoeveel voorsprong de nummer één heeft op de rest. in dit geval is dat "met afstand" zonder verder te specificeren hoeveel afstand.
I love it when a plan comes together :7