Ik zit een beetje met mijn handen in het haar.
Ik heb een Ziggo router in Bridge met daarachter een linksys MR8300 en 3 bekabelde Velop nodes.
Vorige week liep mijn linksys app vast door een 2123 melding. Dat wil zeggen dat de device list te groot is geworden (bekende bug).
Ik heb hierop mijn router gereset en alles opnieuw ingesteld.
Sinds die tijd werken sommige app zoals Degiro niet meer op wifi en bv de lidl website een foutmelding: ERR_CONNECTION_ABORTED
(Geen idee waarom specifiek lidl maar dat lijkt de enige tot nu toe)
Zodra ik wifi uit zet en op 5g werkt het prima.
Zodra ik een VPN aanzet werkt het prima. Andere DNS maakt geen verschil.
Wat heb ik al gedaan:
Ik heb geen idee wat ik nu nog kan doen behalve alles vervangen wat ik overdreven vind aangezien het hiervoor top werkte.
Ik heb een Ziggo router in Bridge met daarachter een linksys MR8300 en 3 bekabelde Velop nodes.
Vorige week liep mijn linksys app vast door een 2123 melding. Dat wil zeggen dat de device list te groot is geworden (bekende bug).
Ik heb hierop mijn router gereset en alles opnieuw ingesteld.
Sinds die tijd werken sommige app zoals Degiro niet meer op wifi en bv de lidl website een foutmelding: ERR_CONNECTION_ABORTED
(Geen idee waarom specifiek lidl maar dat lijkt de enige tot nu toe)
Zodra ik wifi uit zet en op 5g werkt het prima.
Zodra ik een VPN aanzet werkt het prima. Andere DNS maakt geen verschil.
Wat heb ik al gedaan:
- ISP router herstart
- ISP uit bridge en weer opnieuw in bridge
- Linksys netwerk herstart
- Telefoon herstarten
- ISP 10 minuten van de stroom zodat ik een nieuw IP krijg.
- App opnieuw installeren/cache verwijderen
- Wifi vergeten en opnieuw verbinden
- Vliegtuig modus aan en uit.
- IPV6 op pass through gezet (disable kan helaas niet.
- Andere DNS in router.
Ik heb geen idee wat ik nu nog kan doen behalve alles vervangen wat ik overdreven vind aangezien het hiervoor top werkte.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr