Heeft iemand toevallig ervaring met het omzetten van oude Steinberg Cubase bestanden type .ARR en .ALL naar bijvoorbeeld een algemener .MID formaat?
Vraag
Alle reacties
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ik mis je eigen inzet bij dit topic @SB[NL], en ik vind de TS net te karig om je topic naar CSA te verplaatsen. Daarom zet ik er een slot op
Wauw, een sig!
Dit topic is gesloten.
![]()