In 'Amerika onder vuur' is het door mij geopende topic '400 Nederlanders vermist?' gesloten.
Als reden voor de sluiting geeft JvS het ontbreken van een bron melding. Verder vindt hij het nodig om de inhoud belachelijk te verklaren:
Even om aan te geven dat dit bericht wel degelijk door buitenlandse nieuwsbronnen de wereld in is gebracht-
Van nu.nl:
.
Als reden voor de sluiting geeft JvS het ontbreken van een bron melding. Verder vindt hij het nodig om de inhoud belachelijk te verklaren:
Ik heb duidelijk aangegeven dat de bron CNN is en vroeg alleen om een verdere bevestiging hiervan.Misschien moeten jullie er eens een keer bronnen bij melden.
In de UK zijn nu 2-300 vermisten, echt niet dat er uit nederland 400 zijn .
[/speculatietopic]
Even om aan te geven dat dit bericht wel degelijk door buitenlandse nieuwsbronnen de wereld in is gebracht-
Van nu.nl:
Dat dit topic gesloten wordt kan ik gezien de verdere reacties best begrijpen, maar de opgegeven reden is ronduit belachelijk. Verder irriteert het toontje dat JvS aanslaat mij behoorlijkDEN HAAG - Nog tientallen Nederlanders worden in New York na de aanslagen op het World Trade Center van vorige week dinsdag vermist. Dat bevestigen bronnen in Den Haag. Het aantal vermisten ligt in elk geval onder de honderd.
Het ministerie van Buitenlandse Zaken wil absoluut niet zeggen om hoeveel Nederlanders het gaat. Berichten in buitenlandse media over vierhonderd vermiste Nederlanders spreekt het departement met klem tegen. "Dat is absoluut onjuist. Er wordt nog wel een aantal Nederlanders vermist. Maar we kunnen niet zeggen hoeveel."