Slotje '400 Nederlanders vermist?'

Pagina: 1
Acties:

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 14:44

faraway

Dank U...

Topicstarter
In 'Amerika onder vuur' is het door mij geopende topic '400 Nederlanders vermist?' gesloten.
Als reden voor de sluiting geeft JvS het ontbreken van een bron melding. Verder vindt hij het nodig om de inhoud belachelijk te verklaren:
Misschien moeten jullie er eens een keer bronnen bij melden.
In de UK zijn nu 2-300 vermisten, echt niet dat er uit nederland 400 zijn .

[/speculatietopic]
Ik heb duidelijk aangegeven dat de bron CNN is en vroeg alleen om een verdere bevestiging hiervan.

Even om aan te geven dat dit bericht wel degelijk door buitenlandse nieuwsbronnen de wereld in is gebracht-
Van nu.nl:
DEN HAAG - Nog tientallen Nederlanders worden in New York na de aanslagen op het World Trade Center van vorige week dinsdag vermist. Dat bevestigen bronnen in Den Haag. Het aantal vermisten ligt in elk geval onder de honderd.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken wil absoluut niet zeggen om hoeveel Nederlanders het gaat. Berichten in buitenlandse media over vierhonderd vermiste Nederlanders spreekt het departement met klem tegen. "Dat is absoluut onjuist. Er wordt nog wel een aantal Nederlanders vermist. Maar we kunnen niet zeggen hoeveel."
Dat dit topic gesloten wordt kan ik gezien de verdere reacties best begrijpen, maar de opgegeven reden is ronduit belachelijk. Verder irriteert het toontje dat JvS aanslaat mij behoorlijk :( .

Verwijderd

Het vermelden van de bron lijkt me niet meer dan normaal, erg jammer dat veel mensen dat niet doen in dat forum. Zo komen er gewoon veel onwaarheden en roddels de wereld in.

Maar nu je de bron wel kan vermelden, zie ik_persoonlijk geen rede om het topic weer open te gooien, maar ja das mijn mening... :7

• faraway

faraway

Dank U...

Topicstarter
Op vrijdag 21 september 2001 12:39 schreef Courage het volgende:
Het vermelden van de bron lijkt me niet meer dan normaal, erg jammer dat veel mensen dat niet doen in dat forum. Zo komen er gewoon veel onwaarheden en roddels de wereld in.

Maar nu je de bron wel kan vermelden, zie ik_persoonlijk geen rede om het topic weer open te gooien, maar ja das mijn mening... :7
Is lezen nou zo moeilijk :?
Ik heb duidelijk aangegeven dat de bron CNN is en vroeg alleen om een verdere bevestiging hiervan.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 21 september 2001 12:32 schreef faraway het volgende:
Dat dit topic gesloten wordt kan ik gezien de verdere reacties best begrijpen, maar de opgegeven reden is ronduit belachelijk. Verder irriteert het toontje dat JvS aanslaat mij behoorlijk :( .
Het was niet persoonlijk tegen je bedoeld, maar je mag best weten dat al di speculaties enzo me wel dwarszitten. Het forum begon wat sensatiezuchtig op me over te komen.

Ik zal er nog eens een tweede blik op werpen, ok?

[topic=233371/1/100]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

ik bedoel een link naar het artikel of een quote ervan natuurlijk.... dat mensen het NA kunnen lezen ja. Mensen willen nou het nou eenmaal zelf verifieren.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Oke, wat mij betreft blijft het topic dicht. Het liep al gelijk uit op mensen die niet le
zen en maar gewoon dingen gaan lopen roepen:
Op donderdag 20 september 2001 20:47 schreef FYA het volgende:
400!??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

attack de middel-east!!!!!!!!!!!
Financiele steun ??? aan mensen die op straat liepen te juichen tijdens deze aanvallen?
Daahag, er is in dit topic zo;n anti-sfeertje dat dat echt geen toevoeging is voor het forum. Er zijn zat andere draadjes waar men kan lopen schreeuwen om oorlog.

Nogmaals het was inderdaad het gespeculeer in dat topic en de negatieve sfeer en de onnadenkende reply's die mij dat topic hebben doen sluiten.

• faraway

faraway

Dank U...

Topicstarter
Het was niet persoonlijk tegen je bedoeld, maar je mag best weten dat al di speculaties enzo me wel dwarszitten. Het forum begon wat sensatiezuchtig op me over te komen.

Ik zal er nog eens een tweede blik op werpen, ok?
OK :), Ik ben het helemaal met je eens dat het niveau vaak zwaar beneden peil is. Daar stoor ik me ook behoorlijk aan. Vandaar dat ik best begrip heb dat het topic werd gesloten, het ging mij puur om de reden.

Ik heb nadat ik het bericht op TV zag gezocht naar een dergelijk bericht op internet, maar dit heb ik vanochtend pas voor het eerst gevonden.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 21 september 2001 12:55 schreef faraway het volgende:

[..]

OK :), Ik ben het helemaal met je eens dat het niveau vaak zwaar beneden peil is. Daar stoor ik me ook behoorlijk aan. Vandaar dat ik best begrip heb dat het topic werd gesloten, het ging mij puur om de reden.

Ik heb nadat ik het bericht op TV zag, heb ik gezocht naar een dergelijk bericht op internet, maar dit heb ik vanochtend pas voor het eerst gevonden.
Nogmaals dus. Je vraag was in principe wel ok, allen las niemand dat het een vraag was (ik aanvankelijk ook niet, mag je weten. Dacht dat het idd weer zo'n wilde speculatie was). Maar ik was jammer genoeg niet de enige en de sfeer in het topic is daar helaas niet beter door geworden, dat had alleen maar uitgelopen op flames enzo.. ;(

• faraway

faraway

Dank U...

Topicstarter
Ik zal er in het vervolg niet meer blind van uit gaan dat een vraagteken voldoende is om aan te geven dat het om en vraag gaat, maar dit er uitdrukkelijk bij vermelden ;).

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 21 september 2001 13:11 schreef faraway het volgende:
Ik zal er in het vervolg niet meer blind van uit gaan dat een vraagteken voldoende is om aan te geven dat het om en vraag gaat, maar dit er uitdrukkelijk bij vermelden ;).
:o.

En dat terwijl juist ik zo'n hekel heb aan slecht lezen enzo. |:( Doe ik het zelf ook een beetje :P

Pagina: 1