Beste tweakers,
Ik zou hier graag een trapleuning gaan bevestigen ivm de kleine die eraan komt
Nu vraag ik mij af waar ik zoals rekening mee moet gaan houden? Ik dacht eraan om te kiezen voor 4 stokeind houders icm een leuning van 310 cm? Deze zullen ongeveer hier komen (let niet op de hoogte, dit is puur indicatief)
:strip_exif()/f/image/kumlvDg1hMihvsBwJdNGFlPg.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu zie ik dus 2 problemen.
Probleem 1:
De houten spijlen zitten niet op de zelfde diepte als de betonnen muur. Deze zitten ongeveer 3,5 cm dieper. Nu dacht ik eraan om misschien een blokje hout van 3,5cm breed op de hout eerste balk te bevestigen om het verschil te compenseren en daar dan de houder op te bevestigen?
Heb het even met oranje aangeduide. Dit zelfde verschil heb je boven aan de trap ook zitten als het weer overgaat in de betonnenmuur
Probleem 2:
De tweede spijl is in de vorm van een ruit ipv mooi vierkant en is slechts 5 cm diep, dus een beetje schroef komt er zo doorheen.
Hoe zouden jullie deze problemen oplossen? Dus het probleem van de ruiten niet diepe spijl en het diepteverschil tussen de eerste 2 bevestigingspunten en de laatste 2?
Alvast bedankt voor het meedenken
Ik zou hier graag een trapleuning gaan bevestigen ivm de kleine die eraan komt
Nu vraag ik mij af waar ik zoals rekening mee moet gaan houden? Ik dacht eraan om te kiezen voor 4 stokeind houders icm een leuning van 310 cm? Deze zullen ongeveer hier komen (let niet op de hoogte, dit is puur indicatief)
:strip_exif()/f/image/kumlvDg1hMihvsBwJdNGFlPg.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu zie ik dus 2 problemen.
Probleem 1:
De houten spijlen zitten niet op de zelfde diepte als de betonnen muur. Deze zitten ongeveer 3,5 cm dieper. Nu dacht ik eraan om misschien een blokje hout van 3,5cm breed op de hout eerste balk te bevestigen om het verschil te compenseren en daar dan de houder op te bevestigen?
Heb het even met oranje aangeduide. Dit zelfde verschil heb je boven aan de trap ook zitten als het weer overgaat in de betonnenmuur
Probleem 2:
De tweede spijl is in de vorm van een ruit ipv mooi vierkant en is slechts 5 cm diep, dus een beetje schroef komt er zo doorheen.
Hoe zouden jullie deze problemen oplossen? Dus het probleem van de ruiten niet diepe spijl en het diepteverschil tussen de eerste 2 bevestigingspunten en de laatste 2?
Alvast bedankt voor het meedenken