Ben al een tijdje op zoek naar 2 speakers voor m'n pc. M'n budget wordt eigenlijk steeds kleiner, en was al voorbereid op voorlopig met headphones blijven zitten. (hd570's)
kan ergens voor 100,- een stel dm110's op de kop tikken. Dat leek me met mijn huidige budget wel een aardige optie.
Echter, klinken ze nog een beetje, of is het om te huilen?
Heb tot nu toe eigenlijk alleen goed naar de dm303's dm602's geluisterd. (ik tel de B&W N805's niet mee, anders schiet de hele discussie nie op)
ter vergelijking, ik zit nu met een koptelefoon en 2 *gruwel* US blasters die een afgrijselijke resonantie en gruwelijke, tja echo is het bijna, produceren.
linkje naar B&W site pdfje
Search reeds gebruikt, don't bother.
kan ergens voor 100,- een stel dm110's op de kop tikken. Dat leek me met mijn huidige budget wel een aardige optie.
Echter, klinken ze nog een beetje, of is het om te huilen?
Heb tot nu toe eigenlijk alleen goed naar de dm303's dm602's geluisterd. (ik tel de B&W N805's niet mee, anders schiet de hele discussie nie op)
ter vergelijking, ik zit nu met een koptelefoon en 2 *gruwel* US blasters die een afgrijselijke resonantie en gruwelijke, tja echo is het bijna, produceren.
linkje naar B&W site pdfje
Search reeds gebruikt, don't bother.