Hi!
Wil al een tijdje mijn PC upgraden dmv een nieuwe videokaart. Over de jaren heen zijn de rest van mijn onderdelen vrij nieuw, maar met mijn videokaart merk ik gewoon wat gebreken sinds ik ben overgestapt naar een 1440p monitor.
Ik heb al lang geen verstand meer van videokaarten en of ze goed geprijsd zijn/niet, dus ik dacht ik kom hier voor wat advies
Ik speel redelijk wat Battlefield 6 en rainbow six siege. Hier kan ik vaak maar 90-120 fps, terwijl ik liever 144 wil. Ik vind het dan ook wel leuk om op mooie graphics te spelen, nu toch wel regelmatig medium/low settings.
Naast die games heb ik nauwelijks problemen met andere (singleplayer) games.
Ik had deze videokaart al op het oog, maar ik weet niet of het wat overkill is.
uitvoering: XFX Mercury AMD Radeon RX 9070 XT OC Gaming Edition (RX-97TRGBBB9)
Ik hoor graag wat jullie denken! Alle input is erg gewaardeerd
Budget: Ongeveer 900 euro
Specs:
Videokaart: Geforce RTX 3060 Gaming OC 12G
CPU: AMD 7 7800X3D
MB: MSI MAG B850 TOMAHAWK MAX WIFI
RAM: 2x16 DDR5 6000MT/s Kingston Fury Beast
Voeding: ASRock Steel Legend SL-850G
Main monitor: 1440p 144hz
2de monitor: 1080p 60hz
Wil al een tijdje mijn PC upgraden dmv een nieuwe videokaart. Over de jaren heen zijn de rest van mijn onderdelen vrij nieuw, maar met mijn videokaart merk ik gewoon wat gebreken sinds ik ben overgestapt naar een 1440p monitor.
Ik heb al lang geen verstand meer van videokaarten en of ze goed geprijsd zijn/niet, dus ik dacht ik kom hier voor wat advies
Ik speel redelijk wat Battlefield 6 en rainbow six siege. Hier kan ik vaak maar 90-120 fps, terwijl ik liever 144 wil. Ik vind het dan ook wel leuk om op mooie graphics te spelen, nu toch wel regelmatig medium/low settings.
Naast die games heb ik nauwelijks problemen met andere (singleplayer) games.
Ik had deze videokaart al op het oog, maar ik weet niet of het wat overkill is.
uitvoering: XFX Mercury AMD Radeon RX 9070 XT OC Gaming Edition (RX-97TRGBBB9)
Ik hoor graag wat jullie denken! Alle input is erg gewaardeerd
Budget: Ongeveer 900 euro
Specs:
Videokaart: Geforce RTX 3060 Gaming OC 12G
CPU: AMD 7 7800X3D
MB: MSI MAG B850 TOMAHAWK MAX WIFI
RAM: 2x16 DDR5 6000MT/s Kingston Fury Beast
Voeding: ASRock Steel Legend SL-850G
Main monitor: 1440p 144hz
2de monitor: 1080p 60hz