Vraag

• Iloveapple
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 19-06 00:21
Mijn vraag
Ik ben opzoek naar een werktelefoon (apple!!), die ik minimaal 1 jaar gebruik. Hebben jullie een advies? Ik wil er niet te veel geld aan kwijt zijn (niet meer dan €500), maar hij moet wel goed werken en eventueel nog verkoopbaar zijn. Of zou een refurbished iphone 14 voldoende zijn? Weet niet wat slim is. Het is niet voor zwaar gebruik.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel refurbished sites bezocht.

Alle reacties

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:14
Wat moet het toestel kunnen? Als het gewoon om te bellen/sms'en/berichten is, dan volstaat elke iPhone wel die nog geüpdatet wordt.

• NMMNG
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 21:39
Tweedehands / Refurbished iPhone 15 Pro en dan voor 100 euro batterij laten vervangen.

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Ik werk nog op een iPhone 12 en deze wordt nog door de aanstaande ios27 update ondersteund. Ik mis op deze telefoon niets tov. mijn prive 15 max pro.

Dus wat mij betreft is de 12 een minimum waar je nog met gemak een jaar mee verder kunt.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Iloveapple schreef op zondag 14 juni 2026 @ 17:04:
Mijn vraag
Ik ben opzoek naar een werktelefoon (apple!!), die ik minimaal 1 jaar gebruik. Hebben jullie een advies? Ik wil er niet te veel geld aan kwijt zijn (niet meer dan €500), maar hij moet wel goed werken en eventueel nog verkoopbaar zijn. Of zou een refurbished iphone 14 voldoende zijn? Weet niet wat slim is. Het is niet voor zwaar gebruik.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel refurbished sites bezocht.
Bespaar jezelf de ellende en ga niet voor een refurbished model van een "refurbished site". Als je toch voor refurbished gaat, kies dan voor een remanufactured model van Apple.

Maar dat gezegd hebbende . Ga gewoon voor een iPhone 16e: die krijgt het langst ondersteuning en past binnen je werkbudget, omdat hij al verkrijgbaar is voor minder dan €500 exclusief btw en hoef je hem na een jaar ook niet weg te doen.

Live, Laugh, Toaster bath.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aankoopadvies past beter in Koopadvies en leveringen smartphones en tablets, dus een move die kant op :)

iOS > KST

@Iloveapple als je goed advies wilt, is het handig om vertellen wat je precies wilt doen met de telefoon. "Werktelefoon" kan van alles beteken, van simpel SMS'en tot videobewerken en meer.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:03
Ik zou niet gaan voor een iPhone ouder dan de iPhone 15 serie, omdat die nog de aparte lightning connector hebben.

Je kunt op V&A of op Marktplaats (met bon) prima tweedehands toestellen vinden, of nieuw ook nog.

Zelf heb ik een 16e voor zakelijk gebruik die prima bevalt en prima werkt voor Teams, Outlook e.a. zakelijke tools.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:24

BCC

Refurbished kopen op swappie - heb je tenminste garantie en BTW. Voor 250 euro heb je al een prima iPhone 13, voor 285 zelfs een 14.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Pagina: 1