Monitor met 60fps e-inkscherm van engineer haalt…

Pagina: 1
Acties:

  • ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Topicstarter
Artikel: .geek: Monitor met 60fps e-inkscherm van engineer haalt crowdfundingdoel
Auteur: @arnoudwokke

Deze was al gemeld:

dat standaard niet op 60fps. ????

Maar die zin is dus niet af... er ontbreekt wat.

En hier:

want ongeveer 250 mensen hebben in totaal 300.000 dollar uitgegeven aan de monitoren

imho hebben die 250 mensen 300k$ ingelegd bij de crowdfunding actie. De monitoren zelf zijn er nog niet...

   Mooie Plaatjes