Artikel: .geek: Monitor met 60fps e-inkscherm van engineer haalt crowdfundingdoel
Auteur: @arnoudwokke
Deze was al gemeld:
dat standaard niet op 60fps. ????
Maar die zin is dus niet af... er ontbreekt wat.
En hier:
want ongeveer 250 mensen hebben in totaal 300.000 dollar uitgegeven aan de monitoren
imho hebben die 250 mensen 300k$ ingelegd bij de crowdfunding actie. De monitoren zelf zijn er nog niet...
Auteur: @arnoudwokke
Deze was al gemeld:
dat standaard niet op 60fps. ????
Maar die zin is dus niet af... er ontbreekt wat.
En hier:
want ongeveer 250 mensen hebben in totaal 300.000 dollar uitgegeven aan de monitoren
imho hebben die 250 mensen 300k$ ingelegd bij de crowdfunding actie. De monitoren zelf zijn er nog niet...