Wat aan de kraan is draaibaar, en in welke richting, om lekkage te stoppen? En hoe daarbij de stand van de radiatorknop recht te stellen? (zonder de lekkage te verergeren)
Bij vernieuwing van de cv leidingen is in opdracht van de woningverhuurder de cv radiator opnieuw aangesloten. Dat was vlak voor het weekend. Bij de radiatorkraan lekte het later, en dat leek langzaam erger te worden, en precies in het weekend is niemand bereikbaar.
Uit nood draaide ik zelf maar wat aan de lekkende kraan, van vermoedelijk merk Danfoss. Dit bleek het lekken te verminderen, maar de kraan kwam iets in scheve stand te staan. (Zie foto).
Wat kan ik zelf doen zonder het alarmnummer te hoeven bellen?
...
:strip_exif()/f/image/V4ZxYXa1xxvTz1D6hzzx3NYY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sMKLwZQMGOdyCDHphS80oMmx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PpqQQ7Mid7Tn0FoTNcyFLaft.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Bij vernieuwing van de cv leidingen is in opdracht van de woningverhuurder de cv radiator opnieuw aangesloten. Dat was vlak voor het weekend. Bij de radiatorkraan lekte het later, en dat leek langzaam erger te worden, en precies in het weekend is niemand bereikbaar.
Uit nood draaide ik zelf maar wat aan de lekkende kraan, van vermoedelijk merk Danfoss. Dit bleek het lekken te verminderen, maar de kraan kwam iets in scheve stand te staan. (Zie foto).
Wat kan ik zelf doen zonder het alarmnummer te hoeven bellen?
...
:strip_exif()/f/image/V4ZxYXa1xxvTz1D6hzzx3NYY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sMKLwZQMGOdyCDHphS80oMmx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PpqQQ7Mid7Tn0FoTNcyFLaft.jpg?f=fotoalbum_large)
...
:strip_exif()/f/image/7atF4cduWF7EAcBvDNZGYHmD.jpg?f=fotoalbum_large)