Ik ben bezig mijn schermtijd op m’n IPhone (14pro met iOS 26.5) te monitoren om te kijken hoelang ik op het scherm bezig ben en welke apps het meest door mij gebruikt worden.
Als ik zo naar het gebruik van afgelopen week kijk, kom ik nogal hoog uit volgens de schermtijd app.
Als ik afgelopen woensdag bekijk met het hoogste aantal uren en dan de specificaties zie, dan lijken de gebruikte tijden per app niet op te tellen tot de tijd van de dag (de app zelf geeft aan dat ik die dag 12uur en 25 minuten met de iPhone bezig was.
Kijk ik echter per categorie dan is dat totaal 2uur en 42 minuten
In de staafdiagram zie ik de categorieën in kleur aangegeven, maar ook iets in grijs wat ook mee lijkt te tellen, maar er is niet aangegeven wat dat is (en ruw geschat maakt dat de totale 12h35m).
De telefoon staat ‘s nachts aan een (magsafe) oplader van Ikea en ik het scherm staat uit.
Ik heb eerst gezocht op het net of ik daar duidelijkheid kon vinden
Onderstaande een screenshot van de betreffende dag.
Zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt
Jurgen
Als ik zo naar het gebruik van afgelopen week kijk, kom ik nogal hoog uit volgens de schermtijd app.
Als ik afgelopen woensdag bekijk met het hoogste aantal uren en dan de specificaties zie, dan lijken de gebruikte tijden per app niet op te tellen tot de tijd van de dag (de app zelf geeft aan dat ik die dag 12uur en 25 minuten met de iPhone bezig was.
Kijk ik echter per categorie dan is dat totaal 2uur en 42 minuten
In de staafdiagram zie ik de categorieën in kleur aangegeven, maar ook iets in grijs wat ook mee lijkt te tellen, maar er is niet aangegeven wat dat is (en ruw geschat maakt dat de totale 12h35m).
De telefoon staat ‘s nachts aan een (magsafe) oplader van Ikea en ik het scherm staat uit.
Ik heb eerst gezocht op het net of ik daar duidelijkheid kon vinden
Onderstaande een screenshot van de betreffende dag.
Zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt
Jurgen
[ Voor 3% gewijzigd door Jurgen1965 op 14-06-2026 14:30 . Reden: Toevoegen van info mbt laden ]