ik heb een raspberry pi 5 en ik wil 2x een RS485 bus maken.
ik gebruik daar de uarts voor. ik schrijf de code in python.
die code moet automatisch gaan "runnen" na power up. (waarschijnlijk met systemd)
hoe word dit doorgaans gedaan met de RE &DE pin van een max 485 ? die moet waarschijnlijk op een GPIO pin, maar ik heb ergens gelezen dat dat moeilijk gaat, wanneer de code automatisch start met systemd.
alvast bedankt voor de reacties.
ik gebruik daar de uarts voor. ik schrijf de code in python.
die code moet automatisch gaan "runnen" na power up. (waarschijnlijk met systemd)
hoe word dit doorgaans gedaan met de RE &DE pin van een max 485 ? die moet waarschijnlijk op een GPIO pin, maar ik heb ergens gelezen dat dat moeilijk gaat, wanneer de code automatisch start met systemd.
alvast bedankt voor de reacties.