Ik zit net in de pricewatch te kijken en zie dat tot nu toe alleen Mycom ze verkoopt (dus hebben ze een monopoly op de prijs) maar alleen de player kost al fl. 550,- Zijn ze gek ofzo ? Lijkt wel alsof Creative denkt, wat Nvidia kan kunnen wij ook.
Verwijderd
Natuurlijk hebben ze geen monopoly op de prijs, ga geen rare dingen vertellen.
Er zijn een aantal distributeurs in Nederland v.w.b. Creative, en (bijna) heel retail Nederland haalt daar hun spullen.
MyCom is gewoon de eerste die zijn prijs bekend heeft gemaakt, dat is alles.
Er zijn een aantal distributeurs in Nederland v.w.b. Creative, en (bijna) heel retail Nederland haalt daar hun spullen.
MyCom is gewoon de eerste die zijn prijs bekend heeft gemaakt, dat is alles.
Ik kocht 3 jaar geleden een SB Live Full bij MyCom toen ie net uit was. De prijs was 449 gulden, dus ik vind de Audigy toch wel aan de erg prijzige kant.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Zijn IDD erg hoog.
Maar ze schijnen dan ook wat te kunnen.
Wel moet je er goede 5.1 speakers aan hangen.
En zijn de vele opties nog niet toepasbaar in games.
Dus wordt het wachten tot de games e.d het gaan ondersteunen. En dan zien wel wel of het echt wat is of niet. Voolopig houdt ik het wel bij mijn Liveje.
Maar ze schijnen dan ook wat te kunnen.
Wel moet je er goede 5.1 speakers aan hangen.
En zijn de vele opties nog niet toepasbaar in games.
Dus wordt het wachten tot de games e.d het gaan ondersteunen. En dan zien wel wel of het echt wat is of niet. Voolopig houdt ik het wel bij mijn Liveje.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.