Mijn Audioserver (met Lox Miniserver Gen1) werkt op zich normaal: ik kan gewoon muziek afspelen.
Maar het maken van een backup (om een update te doen van v16 naar v17) lukt niet:
:strip_exif()/f/image/L5ZiQloiNtMWOzugYSjrBU1S.png?f=user_large)
Heb dan geprobeerd om via de webinterface van de Audioserver deze te updaten, maar het inloggen lukt niet (ondanks juiste credentials). Na een hele tijd wachten verschijnt de tekst "The Miniserver cannot be reached, login to the admin interface is not possible".
(Als ik naar de Samba/SMB share wil gaan, dan vraagt die naar username & pwd en loopt de authenticatie ook mis.)
Wanneer ik met Lox Config de diagnostics draai voor de Audioserver, dan lijkt alles in orde.
Heb de SD-kaart uit de Audioserver gehaald en in de laptop gestoken, om deze met Lox Config te herformatteren en de laatste backup erop te plaatsen. Maar omdat ik ondertussen v17 van Lox Config geïnstalleerd had, toont die als firmware voor de herformattering ook versie 17 -- terwijl de Audioserver nog v16 draait.
Is er een manier om de v16 Audioserver firmware in te laden in Lox Config, om zo die SD-kaart correct te herformatteren?
Of een andere manier om dit op te lossen?
Maar het maken van een backup (om een update te doen van v16 naar v17) lukt niet:
:strip_exif()/f/image/L5ZiQloiNtMWOzugYSjrBU1S.png?f=user_large)
Heb dan geprobeerd om via de webinterface van de Audioserver deze te updaten, maar het inloggen lukt niet (ondanks juiste credentials). Na een hele tijd wachten verschijnt de tekst "The Miniserver cannot be reached, login to the admin interface is not possible".
(Als ik naar de Samba/SMB share wil gaan, dan vraagt die naar username & pwd en loopt de authenticatie ook mis.)
Wanneer ik met Lox Config de diagnostics draai voor de Audioserver, dan lijkt alles in orde.
Heb de SD-kaart uit de Audioserver gehaald en in de laptop gestoken, om deze met Lox Config te herformatteren en de laatste backup erop te plaatsen. Maar omdat ik ondertussen v17 van Lox Config geïnstalleerd had, toont die als firmware voor de herformattering ook versie 17 -- terwijl de Audioserver nog v16 draait.
Is er een manier om de v16 Audioserver firmware in te laden in Lox Config, om zo die SD-kaart correct te herformatteren?
Of een andere manier om dit op te lossen?