Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Upgrade pad voor mijn huidige systeem of kan ik beter een compleet nieuw systeem bouwen
Wat is je budget?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur al heb ik zelf goede ervaringen met Intel en Nvidia maar heb nu een 9070 xt in r systeem
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zakelijk gebruik maar dat is voornamelijk werkzaamheden in de browser, verder voornamelijk gamen fps multiplayer en simracen vooral
Beste allemaal,
Ik heb jaren geleden een systeem gebouwd die altijd goed bevallen is, deze bestond uit de volgende onderdelen:
-Lian li lancool II mesh case (wit)
-750watt Voeding
-Lian li galahad 240 aio
-4x 8gb ram ddr4
-asrock z390 pro4
-i7 9700k (geen overclock)
-120gb m2 (als c voor Windows) overigens nog maar 25gb op vrij gemiddeld en dat probeer ik ook zo te houden
-1tb ssd en 1tb m2
-xfx 9070xt (kom van een rtx 2080 Af)
Enerzijds denk ik met de hedendaagse ram prijzen, steek er een nieuw moederbord en een nieuwe cpu (Intel? Aangezien er 4x ddr4 dan in zit?)in die nog op ddr4 mee kunnen aangezien alle andere zaken nog aanwezig zijn en bouw over een paar jaar een volledig nieuw systeem of maak gelijk de overstap naar x3d met ddr5.
Ondanks dat het systeem nog redelijk goed draait merk ik wel dat de gpu echt wordt gelimiteerd door de cpu, vooral in simracen.
Wat zouden jullie hierin adviseren? Alvast hartelijk bedankt voor de input.
Ik zoek een?
Upgrade pad voor mijn huidige systeem of kan ik beter een compleet nieuw systeem bouwen
Wat is je budget?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur al heb ik zelf goede ervaringen met Intel en Nvidia maar heb nu een 9070 xt in r systeem
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zakelijk gebruik maar dat is voornamelijk werkzaamheden in de browser, verder voornamelijk gamen fps multiplayer en simracen vooral
Beste allemaal,
Ik heb jaren geleden een systeem gebouwd die altijd goed bevallen is, deze bestond uit de volgende onderdelen:
-Lian li lancool II mesh case (wit)
-750watt Voeding
-Lian li galahad 240 aio
-4x 8gb ram ddr4
-asrock z390 pro4
-i7 9700k (geen overclock)
-120gb m2 (als c voor Windows) overigens nog maar 25gb op vrij gemiddeld en dat probeer ik ook zo te houden
-1tb ssd en 1tb m2
-xfx 9070xt (kom van een rtx 2080 Af)
Enerzijds denk ik met de hedendaagse ram prijzen, steek er een nieuw moederbord en een nieuwe cpu (Intel? Aangezien er 4x ddr4 dan in zit?)in die nog op ddr4 mee kunnen aangezien alle andere zaken nog aanwezig zijn en bouw over een paar jaar een volledig nieuw systeem of maak gelijk de overstap naar x3d met ddr5.
Ondanks dat het systeem nog redelijk goed draait merk ik wel dat de gpu echt wordt gelimiteerd door de cpu, vooral in simracen.
Wat zouden jullie hierin adviseren? Alvast hartelijk bedankt voor de input.