Mijn vraag
Deze vaatwasser staat al een tijdje stil en is buiten gebruik, maar wilde kijken of ik er nog iets mee kan. Als ik aan de hendel trekt, voelt het alsof hij aan de zijkanten vastzit. Lastige is dat ik niet kan kijken of er een programma nog actief is (hoewel hij al weken uitstaat), het schermpje is namelijk stuk. Ik hoor de knoppen we piepen, maar niets op het scherm
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat filmpjes gegeken die bijv onder de hendel een sleuf hebben, maar in dit geval helaas niet. Ook aan ze zijkant zie ik niet echt een duidelijk knop/hendel. Als iemand weet hoe ik deze deur openkrijg, alvast bedankt
Deze vaatwasser staat al een tijdje stil en is buiten gebruik, maar wilde kijken of ik er nog iets mee kan. Als ik aan de hendel trekt, voelt het alsof hij aan de zijkanten vastzit. Lastige is dat ik niet kan kijken of er een programma nog actief is (hoewel hij al weken uitstaat), het schermpje is namelijk stuk. Ik hoor de knoppen we piepen, maar niets op het scherm
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat filmpjes gegeken die bijv onder de hendel een sleuf hebben, maar in dit geval helaas niet. Ook aan ze zijkant zie ik niet echt een duidelijk knop/hendel. Als iemand weet hoe ik deze deur openkrijg, alvast bedankt