Tweakers FC WK 2026 voetbalpoule

Pagina: 1
Acties:

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:47
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/cIIkf5I_g5s/hq720.jpg?sqp=-oaymwEhCK4FEIIDSFryq4qpAxMIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJD&rs=AOn4CLDvxi0kDAQt5PGPzE5WgrcWh9mHcw

Dat de eredivisie teneinde is betekent niet dat we gaan stoppen met voorspellen, het WK is immers net van start gegaan. Er waren al een aantal Tweakers FC deelnemers die de voorspellingen (ruim) voor het WK hadden ingevuld en de rest heeft gisteren een hele mooie reminder van @makooy gehad, waarvoor dank _/-\o_. Dat heeft geresulteerd in 28 correcte uitslagen bij de openingswedstrijd en 16 correcte uitslagen bij de eerste nachtwedstrijd. Jullie zijn het nog niet verleerd zie ik wel, hou dat vast! Gezien de reacties op de reminders leeft het (nog) niet echt bij iedereen en dat is niet erg, zelf ben ik er ook nog niet helemaal warm voor, maar dat neemt niet weg dat voorspellen gewoon een hele leuke bezigheid is en dat is juist precies wat we gaan doen!

Het gaat er tijdens het WK iets anders aan toe dan tijdens de Eredivisie. Zo worden er geen verslagen geschreven (tenzij er fanatiekelingen zijn die dit graag doen; verras ons!) en zijn er geen (wekelijkse) reminders. Voor wat betreft het invullen wordt dus een stukje eigen initiatief verwacht. Dit topic is vooral bedoeld om te babbelen over de voorspellingen, de uitslagen, de wedstrijden, ongepolijste glazen bollen, linksdragende voorspelvarkens en alles wat er verder bij komt kijken. Elkaar een digitale steek onder water geven, mits vriendelijk, mag natuurlijk ook altijd ;)

Iedereen die mee doet of nog besluit mee te doen, heel veel succes en vooral plezier! d:)b

:)F :)B

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 12-06-2026 10:21 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Superkiwi
prOnorama2 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 18:50:
Zou ik alsnog mee kunnen doen als ik een nieuw account aanmaak?
Uiteraard! Geef hier je teamnaam even door, dan kan ik je goedkeuren zodra je je aanmeldt :)

Dat geldt trouwens ook voor andere Tweakers die nog mee willen doen: geef hier je teamnaam even door, dan geef ik een groen vinkje om je de poule in te hosselen. Dit om te voorkomen dat er vreemde snuiters* onze poule binnen weten te dringen.

*vreemde snuiters van buitenaf bedoel ik dan, want we hebben er al genoeg binnen onze gelederen :P

[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 12-06-2026 10:29 ]

• Superkiwi
Een ding is in elk geval al duidelijk, @psychicist is de onbetwiste Koning van de benaderingsvragen.
Hij zat er overal opvallend dichtbij:

Eerste doelpunt: 1 minuut ernaast
Eerste gele kaart: 2 minuten ernaast
Eerste rode kaart: 16 minuten ernaast

Totaal strafpunten: 19, en dat is redelijk verwaarloosbaar. Knap hoor _/-\o_

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:36
Hartstikke leuk dat we nu een apart topic hebben hiervoor! Waarvoor dank @Superkiwi _/-\o_

Als het goed is ben ik al in de pool met FC Altijd Moe onder de naam Vortigen.

Veel succes iedereen en vooral veel plezier!

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:14
Ik sla deze keer over, maar ben er met de Eredivisie volgens seizoen wel weer bij. Gisteren voor zowel werk als familie (niet op voetbalpoules) al 2 maal de gehele pruttel ingevoerd, een derde keer alles bijhouden vind ik teveel van het goede.

Gezien de leuke samenvattingen en dergelijke in dit topic, ga ik wel zeker hier meelezen en wens ik een ieder die wel meedoet heel veel (kijk) plezier en succes.

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:03
Gewoon 2-1 ingevuld voor Mexico, maar die uitslag is verdwenen?

En ook geen reminder gekregen??

[ Voor 21% gewijzigd door bregweb op 12-06-2026 14:01 ]

Hattrick: Thorgal Eagles

Pagina: 1