Nederlandse Belastingdienst gaat btw-systemen toch ...

Pagina: 1
Acties:

  • ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:15
nieuws: Nederlandse Belastingdienst gaat btw-systemen toch zelf beheren
Andere klantenservice
In de brief schrijft de staatssecretaris meer over de autonomiestrategie van de Belastingdienst. Zo wil de fiscus zijn eigen datacenters uitbreiden om meer capaciteit vrij te maken voor eigen softwarebeheer. Daarbij speelt netcongestie wel een rol; de huidige datacenters kunnen op dit moment niet worden uitgebreid omdat het stroomnet in de regio Apeldoorn te vol zit.

Een ander plan is om bij de inkoop en aanbesteding van software de voorkeur te geven aan Europese partijen. Eerenberg erkent ook dat aanbestedingsregels het soms moeilijk maken daarin de juiste keuze te maken.
Mij ontgaat de kop 'Andere klantenservice' volledig. Of lees ik iets compleet verkeerd. :?

  • TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-06 18:59

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Daar moest het woordje 'software' nog achter. Fixed :)

Deze handtekening is momenteel langer dan u van ons gewend bent.