Gezocht: een LGA1700 CPU voor BIOS flash in Amersfoort

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Meneerdehaas
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:49
Hallo, ik heb een nieuw MSI PRO B760-P WIFI DDR4 moederbord maar de BIOS is te oud voor mijn i7-13700F (CPU debug LED). Ik zoek iemand in de regio van Amersfoort die even een LGA1700 12e gen CPU beschikbaar heeft om de BIOS te flashen. Kan ook bij iemand thuis komen of iemand langskomt, net wat uitkomt. Vriendelijk groet Martijn.

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:01
13700F heeft support vanaf de release bios (V10) dus er is iets anders aan de hand.

Welke merk en type onderdelen heeft het systeem buiten cpu en moederbord?

• Meneerdehaas
Hm ok, thanks voor je reactie. Dit zit er verder in

GPU: Gigabyte Radeon RX 9070 XT Gaming OC 16GB
RAM: 32GB G.Skill Trident Z DDR4-3600 (2x16GB)
PSU: Corsair RM750x 750W
Koeling: Arctic 280mm AIO

• Meneerdehaas
en qua achtergrond info, dwz als je geinteresseerd bent en tijd hebt natuurlijk

cpu zat eerder in een MSI MAG B660M MORTAR WIFI DDR4 en werkte als een zonnetje. Tijdens tunen van extra fan's heb ik per ongeluk de CPU_FAN header losgetrokken terwijl de PC in BIOS stond. PC sloeg automatisch uit. Na herstart: PC startte wel op maar geen beeld meer op het scherm. HDMI gecheckt, andere kabels geprobeerd — geen signaal. CMOS reset gedaan via JBAT1 — daarna PC deed helemaal niets meer. Geen fans, geen LEDs, nix. PSU paperclip test gedaan, die leeft nog. Kon verder niet testen of het de CPU was dus nieuw moederbord gekocht, hij gaat nu iig wel weer aan maar geen beeld en rode CPU LED..