Hi allen,
Ik zoek een scherm dat mijn twee 24 inch schermen kan vervangen. Ik zou dit scherm graag gebruiken voor werk (veel statisch scherm: Excel, PowerPoint, Internet) en privé (gamen, browsen). Ook zou ik makkelijk willen schakelen tussen mijn werk laptop (Dell Latitude 5420, I7) en privé laptop (MacBook Air M4 16GB 2025) - en hopelijk in de toekomst een (game) desktop.
Ik heb niet een specifiek budget.
Wat gedachten die ik had:
uitvoering: Lenovo Legion R45w-30 Zwart
Dat lijkt een hele mooie oplossing, klopt dat? Anders hoor ik graag andere ervaringen.
Ik zoek een scherm dat mijn twee 24 inch schermen kan vervangen. Ik zou dit scherm graag gebruiken voor werk (veel statisch scherm: Excel, PowerPoint, Internet) en privé (gamen, browsen). Ook zou ik makkelijk willen schakelen tussen mijn werk laptop (Dell Latitude 5420, I7) en privé laptop (MacBook Air M4 16GB 2025) - en hopelijk in de toekomst een (game) desktop.
Ik heb niet een specifiek budget.
Wat gedachten die ik had:
- Omdat ik soms uren lang hetzelfde scherm heb staan, lijkt OLED niet een goede keuze i.v.m. inbranden
- Volgens mij zouden mijn werk laptop en privé laptop beide voldoen met c. 75 watt stroomtoevoer vanuit het scherm
- USB hub zou ervoor zorgen dat ik het toetsenbord en muis op het scherm kan aansluiten en alleen de laptop hoef te wisselen
- Laptop wisselen zou dan bijvoorbeeld via USB-C kunnen. Eventueel, in de toekomst zou dan m'n (game) desktop aangesloten kunnen worden via HDMI / DPI
uitvoering: Lenovo Legion R45w-30 Zwart
Dat lijkt een hele mooie oplossing, klopt dat? Anders hoor ik graag andere ervaringen.