Geheimen van de WK-bal: van de 48MHz-chip tot een accu van…

Pagina: 1
Acties:

• kooppie123
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 24-06 14:42
Artikel: review: Geheimen van de WK-bal: van de 48MHz-chip tot een accu van 92mAh met ...
Auteur: @arnoudwokke

Hoi,

De SAMD21E18A heeft 256KB aan data opslag en 32KB aan ram. In het artikel staat het andersom. Daar staat dat er 256KB aan werkgeheugen opzit en 32KB aan data opslag.

• allan
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-06 15:33
Hoi,

In de alinea die begint met "De bal is onderdeel van een heel systeem om data te vergaren" mist het woord "levert" een letter t op het einde.

• P_Tingen
  • Laatst online: 01:18

P_Tingen

omdat het KAN

Hier toch even de bal gemist Arnoud ;) Dus ik denk: ik gooi even een balletje op

review: Geheimen van de WK-bal: van de 48MHz-chip tot een accu van 92mAh met Qi-lader

"Dit lever een digitale kopie van de wedstrijd op, inclusief data over waar spelers en hun lichaamsdelen zich bevinden"

lever → levert

[ Voor 38% gewijzigd door P_Tingen op 11-06-2026 10:08 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

• P_Tingen
  • Laatst online: 01:18

P_Tingen

omdat het KAN

Ander puntje: Adidas is een merknaam en zou die niet consequent met een hoofdletter moeten beginnen? Dat is nu wat wisselend

... en gaat over tot de orde van de dag

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
P_Tingen schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 10:10:
Ander puntje: Adidas is een merknaam en zou die niet consequent met een hoofdletter moeten beginnen? Dat is nu wat wisselend
https://www.reddit.com/r/todayilearned/comments/bothp6/til_adidas_never_uses_a_capital_a_in_its_brand/?tl=nl

Wikipedia: Adidas

Voor beide is wat te zeggen..

[ Voor 9% gewijzigd door Unknown op 11-06-2026 10:13 ]

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Adidas gebruikt op de eigen site geen hoofdletter. Wij volgen het donorprincipe en nemen dat dus over, maar zetten die wel neer als 'adidas' aan het begin van de zin staat.

De ontbrekende t is inmiddels toegevoegd. Ik heb de specs van de chips ook gecorrigeerd, dank voor de oplettendheid.
Pagina: 1