[Multi] The Elder Scrolls VI: ??? |
![]() |
Ontwikkelaar: Bethesda Softworks Uitgever: Bethesda Softworks Platforms: PC, Xbox Release datum: ??? Officiële Website: N/A |
Welkom! |
| Vandaag (10 juni 2026) is de 8e verjaardag is van de officiële announcement trailer van The Elder Scrolls VI, en ik realiseerde me dat we (aldus de Tweakers zoekfunctie) na 8 jaar geen topic hebben. Snap ik ook wel, want erg veel info is er niet. Maar.... er zullen vast meer mensen zijn die er toch stiekem na uitkijken en langzaam lijkt het nieuws de goede kant op te gaan voor een release. Dus mooi moment om een topic te maken om alles rond deze release te bespreken. |
Wat we zo ver weten |
| Niet zo heel veel, en ik zal de vele "voorlopig nog niet" berichten eruit laten. Maar ik ga toch proberen iets van een lijst te maken met alle enigszins concrete info |
|
That's it? |
| Zo ver wel, iig wat betreft confirmed info. Maar mocht ik wat gemist hebben, of mocht er nieuwe info komen, dan voeg ik het graag toe |
| En hoewel de info weinig is, bedenk ook dat met deze info de game net zo goed morgen geshadowdropped kan worden. Of over 5 jaar. Of gecancelled. Wie weet. Maar het was Todd die afgelopen november dit zei, en hij zal het weten. Maar hey, we weten ook hoe Todd bekend staat |
|
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
:strip_exif()/f/image/Y3tkV5DXhRQPzrniTAtDPN7X.jpg?f=fotoalbum_large)