Switch + portable monitor + powerbank aansluiten in auto (Ci

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• celal5hoek
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 02:38
Mijn vraag

.Hoi allemaal,

Ik wil samen met mijn maten in een stilstaande auto (een Citroën C1) multiplayer gaan gamen op de Nintendo Switch. Het plan is om de Switch aan te sluiten op een portable monitor en die monitor van stroom te voorzien via een stevige powerbank.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
  • Console: Nintendo Switch
Relevante software en hardware die ik van plan ben te kopen
  • Monitor: UPERFECT T05 portable monitor (15,6 inch, 1080p, 60 Hz)
Omdat we voorin de auto zitten, moet de monitor ergens stabiel in de C1 geplaatst worden. Ik dacht zelf aan een tablet- of autobekerhouder, maar deze moet wel groot genoeg zijn voor het 15,6 inch scherm. graag ook advies voor monitor evetueel

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb begrepen dat een powerbank en een autolader noodzakelijk zullen zijn. Omdat een 15,6 inch monitor groter is dan een gemiddelde tablet, zoek ik een specifieke bekerhouder met een klembereik van minimaal 23 tot 24,5 cm (zodat de monitor er in de hoogte tussen past en daarna gekanteld kan worden). Daarnaast moet de powerbank krachtig genoeg zijn (minimaal 65W Power Delivery) om zowel de monitor als de Switch tegelijk aan te sturen zonder de dock te gebruiken.

Heeft iemand ervaring met een vergelijkbare setup, of tips voor de juiste hardware? Alvast bedankt!