Onlangs heb ik schade gehad aan mijn audi q4. Schade was niet mijn fout en is ook volledig vergoed door de tegenpartij.
Echter heb ik nog nooit een schade gehad en mijn auto gebracht naar een audi schade hersteller. Ik was in de veronderstelling dat er geen kleurverschil zou zijn en ik hem zgan weer zou terugkrijgen. Toen ik er wat van zei gaf men aan dit dit binnen de toleranties valt en deze kleur moeilijk te mengen/spuiten is.
De kleur is typhoon grijs metallic en naar mijn mening is er kleurverschil te zien. Is dit acceptabel of de klus niet goed (genoeg) gedaan?
:strip_exif()/f/image/MmOt1eQu2gGicSci01NmCE8j.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/daTT5sR0CKtDERXekJRBp73N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3UDENyyBObDIlgcZIvMBp4on.jpg?f=fotoalbum_large)
Echter heb ik nog nooit een schade gehad en mijn auto gebracht naar een audi schade hersteller. Ik was in de veronderstelling dat er geen kleurverschil zou zijn en ik hem zgan weer zou terugkrijgen. Toen ik er wat van zei gaf men aan dit dit binnen de toleranties valt en deze kleur moeilijk te mengen/spuiten is.
De kleur is typhoon grijs metallic en naar mijn mening is er kleurverschil te zien. Is dit acceptabel of de klus niet goed (genoeg) gedaan?
:strip_exif()/f/image/MmOt1eQu2gGicSci01NmCE8j.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/daTT5sR0CKtDERXekJRBp73N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3UDENyyBObDIlgcZIvMBp4on.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Qosmic op 09-06-2026 17:19 ]
Stop chasing the dream, you're already living it
:strip_exif()/f/image/js7laFplVGYVcNYv6TEF9qhX.jpg?f=fotoalbum_large)