Toon posts:

Spellingscontrole in Office XP

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een maand of twee Office XP (ongeveer).
Tot mijn grote spijt doet de Nederlandse spellingscontrole het niet. Als ik in Word de NL spellingscontrole aanzet krijg een foutmelding; kan msgr32.dll niet vinden. :?

Weet iemand waar ik een patch of iets dergelijks kan downen waarmee ik de Nederlandse spellingscontrole aan de praat krijg.
Ik heb namelijk al meerdere keren bij MS gezocht maar daar kom ik niet meer wijs uit!!

Bij voorbaat dank ik jullie allemaal hartelijk!!

PS Ik weet dat er over dit onderwerp al meerdere topics zijn geweest, maar ik kon in de search geen antwoord op dit probleem vinden!!

Verwijderd

probeer een een zoek opdracht op de cd zou het anders ook niet weten

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb de engelse office XP en dan hoewel alles op NL staat ingesteld, hij kan geen spellingscontrole doen :?

Wie kan ons (ik voeg me even bij blinky118) helpen ?!?
BVD :)

RJ

Geniet maar tweak met mate

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 september 2001 11:31 schreef tharingmaster het volgende:
probeer een een zoek opdracht op de cd zou het anders ook niet weten
Had ik ook al geprobeerd, dan kopieerd hij de bestanden ook. Maar Word blijft zeiken dat hij de NL versie van de spelling- en grammatica controle niet kan vinden. :'(

Verwijderd

ik heb de nederlandse edietie en die dll file staat er niet eens op ook niet op mijn hd

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 september 2001 11:37 schreef tharingmaster het volgende:
ik heb de nederlandse edietie en die dll file staat er niet eens op ook niet op mijn hd
Nu wordt het helemaal vreemd.
Heb jij office XP nederlandse editie of heb jij de engelse editie??
Ik heb namelijk de engelse editie, even voor de duidelijkheid.

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Voor de Engelse versie moet je de MS Office Proofing Tools erbij hebben om NL spellingscontrole te doen. De Nederlandse versie werkt (bij mij) gewoon goed.

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Op vrijdag 21 september 2001 11:49 schreef Cableboy het volgende:
Voor de Engelse versie moet je de MS Office Proofing Tools erbij hebben om NL spellingscontrole te doen. De Nederlandse versie werkt (bij mij) gewoon goed.
Hmmm... en die proofing tools kun je downloaden of zo ? want ik hoor er nu voor het eerst van ? Hoe werkt dat ? :?

(Al die vragen, ik lijk wel een newbie ;))

RJ

Geniet maar tweak met mate

Verwijderd

Topicstarter
ehh niemand?? Cableboy ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2001 @ 11:29:
Ik heb sinds een maand of twee Office XP (ongeveer).
Tot mijn grote spijt doet de Nederlandse spellingscontrole het niet. Als ik in Word de NL spellingscontrole aanzet krijg een foutmelding; kan msgr32.dll niet vinden. :?

Weet iemand waar ik een patch of iets dergelijks kan downen waarmee ik de Nederlandse spellingscontrole aan de praat krijg.
Ik heb namelijk al meerdere keren bij MS gezocht maar daar kom ik niet meer wijs uit!!

Bij voorbaat dank ik jullie allemaal hartelijk!!

PS Ik weet dat er over dit onderwerp al meerdere topics zijn geweest, maar ik kon in de search geen antwoord op dit probleem vinden!!
ik heb het ook ! heb de engelse versie

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

RJ en blinky118, zoek nog maar 's goed in GoT search, dit is echt heel vaak voorgekomen.

http://gathering.tweakers...D=&select_forum=#hitstart

[ Voor 58% gewijzigd door Ruzor op 13-02-2005 15:56 ]

[This is what you get when you mess with us]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik gok dat dit topic dan ook met een dergelijke zoekpoging is gevonden :P

Maar goed: dit staat al lang gewoon in de SA FAQ: MS Office :Y)

Google geeft hetzelfde antwoord. Ik neem aan dat al deze zaken niet genoeg waren: geefn dus even aan wat je hebt gedaan, wat de precieze situatie is, etc. Open daar evt, even een nieuw topic mee en verwijs dus naar de info in de search/FAQ/etc zodat we weten dat dat niet relevant is. Er is net even te veel veranderd sinds 2001 om dit zo verder de gaan ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.