Instagram blokkeren/verwijderen in Google Chrome

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Manado
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-06 04:56
Mijn vraag
Beste mensen, sinds kort heb ik het probleem dat als ik iets intoets in de zoekbalk van Google Chrome dat ik allemaal Instagram links krijg. Dit heeft tot gevolg dat er geen relevantie reacties meer verschijnen. De meeste van die Instagram meldingen hebben niets met mijn vraag te maken. Het gekke is dat dit begonnen is toen ik mijn Instagram account beeindigd heb, teveel rommel en vooral teveel negativiteit.

Weet iemand een oplossing hoe ik dit kan verwijderen/blokkeren?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Helaas nog niets.

Alle reacties

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:43

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik gebruik geen Chrome, maar volgens mij kan je in Chrome ook een search engine instellen onder instellen. Welke staat daar? Probeer eens duckduckgo, zie je daar ook vooral Instagram posts verschijnen? Anders is het misschien niet een browser probleem maar een ingelogd Google profiel. Als duckduckgo wel gewoon werkt, misschien de moeite waard om te degooglen, en anders verder debuggen met handmatig naar Google.com gaan ipv de balk, incognito modus, en browser in safe mode/profiel wissel

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18:10
Tot slot kan het ook nog je zoekopdracht zijn. Probeer iets specifieker te zijn, en geen 'je raadt nooit wat DIT doet" achtige vragen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Idd kijken naar wat de ingestelde zoekmachine is. Check ook of en welke plug-ins/ extenties zijn geïnstalleerd, schakel ze als test uit.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:05
Staat Instagram ingesteld als bronvoprkeur?

• runaround
  • Registratie: December 2020
  • Niet online
Je zou ook een extensie als uBlacklist kunnen gebruiken om in dit geval de instagram website uit je resultaten te houden
Pagina: 1