Mxstream doe-het-zelf-pakket

Pagina: 1
Acties:

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:46

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Topicstarter
Gister heb ik het doe-het-zelf-pakket ontvangen. :P
Ook heb ik al de inlog gegevens van Planet Internet. :*

Maar in een brief die ik een week of twee daarvoor van KPN had gekregen staat dat Mxstream pas vanaf 23 November beschikbaar is.

Zijn ze nu gewoon snel met leveren van de spullen of werkt ADSL nu al als ik het ga installeren? :?

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het komt voor dat Planet eerder is dan KPN, meestal is Planet later. Ik zou ff bellen naar de KPN

Verwijderd

Überhaupt al geprobeerd om t spul aan te sluiten? Op de site van www.planet.nl kan je ergens checken hoever ze met je aanvraag gevorderd zijn.

• Y0ur1
  • Niet online
Op vrijdag 21 september 2001 11:10 schreef Gregole het volgende:
Überhaupt al geprobeerd om t spul aan te sluiten? Op de site van www.planet.nl kan je ergens checken hoever ze met je aanvraag gevorderd zijn.
Hij heeft z'n inloggegeven van Planet al... Het wachten is nu op de KPN

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Als he een ethernet modem hebt kun je dat heel makkelijk zelf checken. Stop even de splitter in de telefoon aansluiting en hang daar het Ethernet modem aan. Zet het modem aan en kijk of linesync gaat branden (dit kan 30 sec duren).
Als hij brand dan werkt ADSL.

Ik geloof trouwens dat ze geen spullen leveren voordat ADSL op je lijn mogelijk is.... dus dat zou betekenen dat het al zou moeten werken.

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:46

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Topicstarter
Planet site:

Op dit moment zijn zowel KPN alsmede Planet Internet klaar met de technische installatie van uw ADSL aansluiting. U kunt nu proberen een verbinding met ADSL tot stand te brengen.

Dus het zal moeten werken neem ik aan...
2 maanden voor de eigenlijke opleveren.. Not Bad! *D

Ik ga morgen aan de slag....

• Case
  • Laatst online: 15-08 09:17
Normaal gesproken is het zo dat je je inloggegevens en DHZ pakket pas krijgt nadat de lijn is getest.
Met andere woorden: het zou moeten werken.

Mijn Firewizzie

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 22:34

Fisico

by Fabian

het pakket van kpn met modem e.d. krijg je volgens mij pas als het werkt. Uitvinden kan door alles te installeren, moet toch gebeuren of toch eventjes naar de helpdesk of kpn te bellen.

Gegevens van PI krijg je al veel eerder en zijn eigenlijk niet nodig als je al bij PI zat. Alles blijft hetzelfde op @nogwat na je gebruikersnaam na.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op vrijdag 21 september 2001 11:18 schreef niQ2001 het volgende:
Planet site:

Op dit moment zijn zowel KPN alsmede Planet Internet klaar met de technische installatie van uw ADSL aansluiting. U kunt nu proberen een verbinding met ADSL tot stand te brengen.

Dus het zal moeten werken neem ik aan...
2 maanden voor de eigenlijke opleveren.. Not Bad! *D

Ik ga morgen aan de slag....
Is weer wat anders als 4 maanden te laat.. :)

Verwijderd

Dat klopt volgens mij, je krijgt je pakket pas als je lijn gecontroleerd is.

Een MXstream gast raadde mij aan om het eerst als isdn aan te vragen. Je gaat dan in de aanvraag carousel je lijn wordt getest enzo. En als je lijn goed is bevonden voor adsl komt je dhz pakket.
Zegt de beste man als je dan (zonder opgave van reden, dat mag zegt hij) je pakket bij levering annuleerd ga je weer uit de molen. Hij zegt dan weet je dat je lijn goedgekeurd is voor adsl.
Vervolgens laat je je lijn omzetten naar analoog en vraag je het opnieuw aan met de zekerheid dat je je isdn lijn niet voor niks hebt opgezegd.
Pagina: 1