Ik zoek een?
Ik zoek advies om de afweging te maken of ik mijn huidig systeem ga upgraden of dat ik de overstap ga maken op een nieuwe pc. De reden is dat ik ongeveer een jaar geleden nog een 32gb DDR4 geheugenkit gehaald heb.
Ik speel voornamelijk veel FPS games. Ik hoef niet alles op 1440p en high / max settings te spelen. Ik vind een stabiele fps iets fijner dan dat het er extreem 'mooi' uit moet zien.
Games die speel zijn: BF6, Deadlock, Path of Exile (1 en 2), GuildWars2.
Wat is je budget?
900 max voor upgrade.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidig systeem is als volgt, op het geheugen na. Deze is vervangen voor een 32gb variant.
Ik zou graag jullie afwegingen willen horen want het lukt me zelf niet helemaal meer om deze te maken.
Ik zoek advies om de afweging te maken of ik mijn huidig systeem ga upgraden of dat ik de overstap ga maken op een nieuwe pc. De reden is dat ik ongeveer een jaar geleden nog een 32gb DDR4 geheugenkit gehaald heb.
Ik speel voornamelijk veel FPS games. Ik hoef niet alles op 1440p en high / max settings te spelen. Ik vind een stabiele fps iets fijner dan dat het er extreem 'mooi' uit moet zien.
Games die speel zijn: BF6, Deadlock, Path of Exile (1 en 2), GuildWars2.
Wat is je budget?
900 max voor upgrade.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidig systeem is als volgt, op het geheugen na. Deze is vervangen voor een 32gb variant.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700 Wraith Boxed | € 374,50 | € 374,50 |
| 1 | Moederborden | Asus TUF B450M-Pro Gaming | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 Windforce OC 6G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W CM | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne ssd's | Kingston A2000 500GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 374,50 | ||