Artikel zonder bezorgkosten

Pagina: 1
Acties:

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:03
Dag,

Ik keek net naar de deals pagina en zag uitvoering: Ubiquiti U-PoE++. Deze heb ik nodig ivm defect dus die wil ik wel bestellen. Hij staat op bijna 50% korting bij Amazon. Echter blijkt dat er bijna €16 verzendkosten aan zitten, waard oor het product duurder wordt dan de andere opties. Kan hier wat mee gedaan worden?

Mvg

Dany

The Reality LAN, 18 tm 20 September 2026

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 11:43

Rmg

Tis een Amazon wederverkoper en zou eens kijken naar de reviews, die zijn niet best

• peize9
Rmg schreef op zondag 7 juni 2026 @ 12:28:
Tis een Amazon wederverkoper en zou eens kijken naar de reviews, die zijn niet best
Dat weet ik, daarom heb ik hem ook niet gekocht. Echter, het staat wel verkeerd op de pricewatch.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik wilde zeggen, ga met de muis op de prijs staan om het linkje naar het meldpunt voor foute prijzen te zien te krijgen, maar die verschijnt niet meer :S

edit: De PW-makeover (waar niet iedereen blij mee is) heeft die link verstopt.... inmiddels gevonden, stuur de melding wel in

[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 07-06-2026 13:59 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• peize9
Raven schreef op zondag 7 juni 2026 @ 13:56:
Ik wilde zeggen, ga met de muis op de prijs staan om het linkje naar het meldpunt voor foute prijzen te zien te krijgen, maar die verschijnt niet meer :S

edit: De PW-makeover (waar niet iedereen blij mee is) heeft die link verstopt.... inmiddels gevonden, stuur de melding wel in
Daarom opende ik dus ook een topic...

Daarnaast hebben ze hem ondertussen aangepast echter de bezorgkosten staan er nog steeds verkeerd in, 2,99 ipv 15,80...

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Prijsfouten kun je gewoon doorgeven.
Eerst 'Bekijk alle <x> prijzen' en dan 'Onjuiste informatie melden'.

Echter, de prijs klopt hier wel.
Maar bij prijsalert worden volgens mij de verzendkosten niet meegenomen.
Persoonlijk denk ik dat dit niet correct is en op zijn minst een optie zou moeten zijn.
Dan zou je geen last hebben van aanbieders met een lage prijs, maar idioot hoge verzendkosten.

Het rare is ook dat bij het sorteren van de prijzen wel de verzendkosten meegenomen worden.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Flitzer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:06:
offtopic:
Ja, maar dat was tot recent anders, nu moet je weten waar die staat om de link te vinden (plus meer acties) i.p.v. met de muis op de betreffende prijs te gaan staan....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• peize9
Flitzer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:06:

Echter, de prijs klopt hier wel.
Maar bij prijsalert worden volgens mij de verzendkosten niet meegenomen.
Persoonlijk denk ik dat dit niet correct is en op zijn minst een optie zou moeten zijn.
Dan zou je geen last hebben van aanbieders met een lage prijs, maar idioot hoge verzendkosten.

Het rare is ook dat bij het sorteren van de prijzen wel de verzendkosten meegenomen worden.
Toen ik dit topic opende waren de bezorgkosten gratis op Tweakers. Ondertussen heeft Tweakers hem aangepast naar 2,99 wat nog steeds niet correct is. De prijs die aangegeven staat op Amazon is €15,80 bezorgkosten voor een product van €13,95.

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Het probleem is dus dat de verkeerde aanbieder wordt gebruikt.
Dit artikel hoort te zijn gekoppeld aan Amazon.nl Marketplace en niet Amazon.nl.

Niet dat dan alles goed gaat, want vaak is het dan de prijs van 1 aanbieder met 1 artikel.
Is dat artikel weg, dan gaat de link naar de volgende aanbieder of Amazon zelf.
Wel verwacht ik dat je Amazon.nl Marketplace uit de resultaten kunt filteren.
Pagina: 1