• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
heeft er al iemand ervaring met deze mp3 speler?
ik wou hem gaan kopen, want ik kon hem via een aanbieding voor zo'n 390 piek kopen

maar ik wou eigenlijk wat meningen horen van mensen die hem al getest hebben

...

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-03 08:15

miekol

erm

Tsja kan je voor dat geld niet beter een Napa 8cm of een Soul DMP-01 kopen? Bijna hetzelfde alleen kan veel meer op, of wil je perse eentje met flash geheugen?

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
ik wil een kleine
dus zonder cd
een 8 cm cd is ook te groot denk ik
moet ik ff kijken
welke 8cm mp3 spelers zijn er dan?

...

• miekol

miekol

erm

Napa 8cm & Soul DMP-02 & Freecom beatman zijn de enige die ik ken :) En die passen wel in je broek hoor, anders moet je maar grotere broeken kopen :D

Verwijderd

philips komt ook nog met een 8 cm expanium....

• miekol

miekol

erm

Oh ja :) Maar die is en oer lelijk en ook geen id3 toch>?

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26

botoo

💀 too old to die young

Ik heb vanmiddag een psa 120 gehaald, moet er nog mee gaan klooien, maar het valt me op dat er bijzonder weinig van deze spelers op GoT aanwezig lijken te zijn, of is dat inmiddels wel zo?

Mijn voorkeur voor deze is vanwege het kleine formaat en omdat hij ontworpen om ook echt te gebruiken tijdens het sporten. Dit in tegenstelling tot de meeste (alle?) anderen die zo gemaakt zijn dat je er weliswaar _ook_ wel mee kan sporten, maar daar niet specifiek voor gemaakt zijn. Andere zijn b.v. minder handzaam, te zwaar, niet goed mee te nemen, slaan over (cd-spelers) en minder bestand tegen vocht (als in: zweet) etc.
Uiteindelijk kosten alle spelers geld en koop ik dus het liefst degene die het beste bij mijn wensen past.
en nu maar hopen dat ik me niet vergist heb...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26

botoo

💀 too old to die young

De eerste indrukken zijn goed, de ingebouwde 64MB zijn goed voor 75 min. muziek in wma(64) formaat, en geeft een heel behoorlijk geluid.

AB is een leuke gadget maar als je geen behoefte hebt om de tags te zien kan je de koptelefoon ook rechtstreeks op 'het ei' aansluiten. Minder dradenzooi en zuiniger met batterijen :)

De meegeleverde koptelefoon heb ik gelijk gedumpt, imho een raar onding, geluid is wel goed maar ik gebruik toch liever gewone oordopjes.

De bijgeleverde software (zowel Windows als Mac) om te rippen, playlists te maken etc, werkt goed genoeg. We een beetje oubollige gui, maar het doet waar het nodig voor is.

64MB overpompen gaat vlot genoeg, ik heb het niet geklokt, maar ik schat 5 minuten.

Nadeel is wel dat uitbreidingskaartjes van het dure multimediacard soort zijn, toch bijna 200 piek om de enige uitbreidingssleuf te vullen met een 64MB reepje. Maar dan heb je wel 128MB totaal, dus 2 1/2 uur muziek 8-)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Sorry dat ik dit oude topic weer uit het stof trek.

Maar ik heb er ook één besteld!

Helaas wel de 60 versie, maar die met 32 mb multimediacard is goedkoper, en hopelijk daalt de 64mb card ook nog in prijs.

Ik krijg hem morgen of overmorgen binnen en zal jullie meteen van mn ervaringen op de hoogte houden.

Voor mensen die mijn keuze bij voorbaat afkraken:

Ik wil een mp3 speler, dus geen geklooi met CD's en het moet een beetje betaalbaar blijven.

En die Nike/Rio PSA is gewoon MOOI.

Verwijderd

FF wat plaatjes op bij te kwijlen ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/sander.vangelder/fun/Nike60-lg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/sander.vangelder/fun/belt-clip.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/sander.vangelder/fun/nikeear.gif
Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/sander.vangelder/fun/nikeremote.gif
Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/sander.vangelder/fun/achterkant.JPG

Die laatste heb ik zelf ff met een screenshot uit een flashanimatie gehaald omdat ik me afvraag wat dat metalen gaatje is.

Dat zit ook op de meeste mobiele telefoon en is volgens mij voor een carkit. Zou deze daar ook voor zijn?

hier is trouwens meer info te vinden:
http://www.riohome.com/products/Nike120.htm

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Heb ik toch liever mijn Nomad IIc, met 160MB kostte hij 474,- :7

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Metalen gaatje is voor je beltclip. Met deze speler kun je alleen geen nummers programmeren of repeat aanzetten :( Tis alleen compact en niet al te duur(32mb versie).

Verwijderd

AAaaaaaaaaaarg, hier een negatief verhaal over dit %$#@%$#@%$#@%-ding. Ik heb dus die psaplay-60 gekocht bij informatique, en heb hem een maand gebruikt. Als eerste is de interface dus gewoon k*t, van drag and drop hebben ze kennelijk nog niet gehoord. En dat je met het programmaatje kan burnen enzo, daar zit ik niet op te wachten...

Het afspelen is echter super, vooral met zo'n een sony "nek"koptelefoon.

Alleen om die files op het apparaatje te krijgen, dat gaat dus bijna nooit goed. Hij herkent soms wel en soms niet z'n interne geheugen, geeft rare errors, enz.. Dit is computer/os/usb-confuguratie-onafhankelijk, ik heb het allemaal uitgetest...
Maar, toen had ik eindelijk m'n 64 mb uitbreiding binnen, ging dat ding helemaal over de zeik. Het wordt gewoon niet herkent, en het uppen gaat nog moeilijker.
Goed, ik dus dat ding laten omruilen bij Informatique door een vriend van mij, kreeg tie te horen: "o, da's en bekend probleem, ze komen wel vaker terug, hier heb je een nieuwe kan je het nog een keer proberen"

Dus ik de nieuwe uit de verpakking gerukt, en deze is nog slechter! Ik ga morgen naar ze toe en ze mogen mij wel eens uitleggen hoe ik dit ding aan de praat krijg!
Voor de duidelijkheid, ik heb alles uitgeprobeerd, opnieuw geinstalleerd, usb-drivers gechecked, van os gewisseld enz...

Ik denk dat ik maar voor de NomadIIc ga, die is veel betrouwbaarder, of als ik even wacht koop ik zo'n I-pod... (begreep dat de windows-software al in beta stadium is...)

Om dus antwoord te geven op de vraag, heb je er ervaring mee? Ja :r :r :r :r :r :r :r :r

Verwijderd

Bij mij lukt alles wel goed. Dat progje is niet al te super, maar alles werkt wel perfect.

Verwijderd

Ik heb hem nu een dag en er al een beetje mee lopen spelen, en daarvoor heb ik die cd niet eens uit zn hoesje hoeven halen. Winxp heeft de drivers en met Mediaplayer zet ik de mp3tjes/wma gewoon op het apparaat. Langzaam (heel langzaam) ga ik windows media player waarderen.

Geluid is goed, niet zo heel hard maar dat vind ik niet erg. Die koptelefoon gaat meteen in een la, das een kutding. De remote control is ook niet superhandig maar ik gebruik hem nog even omdat hij het gadgetgehalte verhoogt. :7 Maar de speler zelf is super. Klein Handzaam, makkelijk in gebruik, en in 3 minuten heb ik er een cd-tje op staan.

Enige wat ik me afvraag: Is het ook mogelijk om als je hem aan je compu hebt vastgezet om dan de muziek weer naar de PC toe te pompen. Met mediapayer lukt me dat niet.

Verwijderd

Daar ben ik weer.

Ben de USB kabel kwijtgeraakt |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Weet iemand hoe ik aan een nieuwe kan komen? Het is een beetje een exotische kabel namelijk.

Verwijderd

Volgens mij kun je die niet apart kopen in de winkel. Misschien bestellen bij de fabriek.
Pagina: 1